1403-01-08 10:25
226
0
89317
ادامه اعتراض گلستانی‌ها به جنایات رژیم صهیونیستی؛

علمای اهل سنت گلستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

علمای اهل سنت گلستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و از مجامع بین‌المللی درخواست کردند که در برابر اتفاقات فلسطین سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ روحانیون وطلاب حوزه علمیه استان گلستان، شهادت مردان، زنان و کودکان مظلوم در غزه و هدف قرار گرفتن عمدی بیمارستان‌ها و خانه‌های آن‌ها توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی که در موارد متعددی به شهادت این خانواده‌های منجر شده است محکوم کردند.

علمای اهل سنت تاکید کردند که در کنار مردم مظلوم غزه که در میانشان هزاران زن و کودک به خاک و خون کشیده شدند ایستاند و این نسل‌کشی را به تمام آزادی‌خواهان جهان تسلیت گفتند.

یعقوب آخوندایمری در این خصوص گفت: در چند روز اخیر افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و غیره موجی از نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی‌پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: حمله وحشیانه و لجام‌گسیخته رژیم صهیونیستی به بیمارستان ناقض تمامی میثاق‌های انسانی و بین‌المللی درباره ممنوعیت کشتار غیر نظامیان است.

ایمری بیان کرد: با توجه به‌ اعلام صندوق جمعیت سازمان ملل متحد که بیش از ۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه در آستانه فروپاشی سیستم بهداشتی و درمانی در این منطقه است و با وضعیت فاجعه‌باری مواجه هستند.

آخوند محمد ارادئی، مدیر حوزه و امام جمعه قارقی سیمین شهر بیان کرد: جنایت هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه بار دیگر چهره منحوس و خبیث این رژیم نامشروع و جعلی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد.

ارادئی بیان کرد: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم منحوس صهیونیستی شنیده می‌شود و بی‌تردید این جنایت هولناک نشان داد این رژیم جعلی در حال مرگ و فروپاشی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.