1403-02-07 08:19
126
0
89744
استاندار گلستان:

احترام به قانون یک اصل در رقابت انتخاباتی است

استاندار گلستان به‌لزوم رعایت قوانین و احترام به اصل رقابت در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از استانداری گلستان؛ علی‌محمد زنگانه در جلسه کمیته تبلیغات انتخابات گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

استاندار گلستان ادامه داد: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر ‌شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

زنگانه افزود: احترام به قانون به‌عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

همچنین در این جلسه سیدعلی مهاجر، رییس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: اهمیت دور دوم انتخابات را کمتر از دور اول نمیدانیم و با همان اهتمام و دقت لازم در راستای تحقق چهار راهبرد تعیین‌شده توسط رهبر انقلاب موسوم به رسام تلاش خواهیم کرد 

مهاجر بیان کرد: از داوطلبان انتظار داریم مانند مرحله اول متعهدانه و با رعایت کامل قانون رفتار نمایند

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

گفتنی است بر اساس برنامه زمان‌بندی ، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

هنچنین ملاک رأی آوردن در مرحله دوم ، کسب اکثریت نسبی به هر میزان است، یعنی در مرحله دوم نفر برتر با کسب هر میزان رأیی می‌توانند راهی بهارستان شوند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.