1403-02-06 09:02
150
0
89724
رئیس ستاد انتخابات گلستان:

۶ اعتبارنامه منتخبین گلستان در مجلس تایید و صادر شد

رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید و صدور اعتبارنامه ۶ منتخب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سیدعلی مهاجر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور نخست انتخابات در گلستان اظهار کرد: همدلی و هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به‌خوبی نقش‌آفرین بود به‌طوری که انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

 رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام شد کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

 مهاجر افزود: ۶ اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تأیید هیئت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

 وی افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تأکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

 رئیس ستاد انتخابات گلستان ابراز داشت: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور اول رأی نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به‌سادگی قابل‌تشخیص خواهد بود.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.