1403-01-16 12:07
246
3
89424
یادداشت؛

سلام بر «قدس مظلوم»

علی منصوری فعال رسانه نوشت: دشمن سفاک بداند سربازان اسلام آماده فرمان فرمانده‌اند و انتقامی سخت در پیش است، قطعا اقدام به موقع جبهه مقاومت روشنایی‌بخش اشک چشمان یتیمانی خواهد بود که بی‌صبرانه منتظر انتقام از صهیون ملعون هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سلام بر پایگاه وحی پیغمبران و شاهد سعی انبیاء، وقتی را که ذکریا در محراب با خالق خویش به راز و نیاز نشست و ندا زد: «رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً ۖ إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ».

سلام بر مکان رفیع مقدسی که حضرت سلیمان و داود و یعقوب و اسحاق نبی و ابراهیم موسی و عیسی علیهم‌السلام با فریاد توحیدی خود عشق را از پیمانه الست بر جان‌های خسته انسان‌ها لبریز کردند و قَالَ إِنِّی عَبْدُ اللَّهِ آتَانِیَ الْکِتَابَ وَجَعَلَنِی نَبِیًّا اعجازی بر خرافات و تحریفات آنان گشت.

ای مسجد الاقصی‌ای تفسیر «سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَمِیعُ البَصِیرُ»

«پاک و منزّه است آن (خدایی) که بنده‌اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصی که اطرافش را برکت داده‌ایم شبانه برد، تا از نشانه‌های خود به او نشان دهیم. همانا او شنوا و بیناست».

ای محل معراج خاتم الانبیاء(ص) و ای راز و رمز آفاق و انفس، ای درس زندگی، ای قبله اول مسلمین، می‌دانیم که امروز پنجه دیو مانع اذان قیام قائمین صلاة گشته است.

ای بیت‌المقدس، ای قلب تپنده مسلمین، و ای باور و ایمان ما، بر این باوریم که امروز در قفس گرگ و حصار خفاشان گرفتار شده‌ای و سپاه ابرهه برای ویرانی‌ات با ارابه جنگی و با زر و زور تزویر به مصاف عشق آمده و چکمه‌های فرعونی‌اش آغشته به خون فرزندان بی‌پناه توست.

می‌دانیم زندگی با صدای بمب افکن‌های دشمن سخت است و بی‌سر پناهی درد است و چرخ تانک‌های دشمن تو را به رنج انداخته اما ابابیل‌ها در راه‌اند، بدان که با قامت رعنای شهیدان عماد مغنیه و سایر شهداء چرخ جنگی دشمن به گل نشسته و با فریاد طوفان‌الاقصی زمین‌گیر شدند.

او بی‌تدبیرانه به شکار پرستوهای خونین بال پرداخته، (الغریق یتشبث بکل حشیش.) غریق، به هر شاخهٔ خشکیده‌ای چنگ می‌زند تا خود را نجات دهد. او مرگ خود را به چشم می‌بیند و به سان حیوانی که از سایه خود می‌ترسد مذبوحانه دست به ترور جوانان جبههٔ مقاومت می‌زند تا مفری برای رهایی از این بن بست یابد.

آری‌ ای قدس؛ ای محل فریاد پاکی‌ها، ان‌شاءالله بزودی صهیونیسم را روانه جهنم خواهیم کرد و هیبت این دیو توخالی را با دستان فرزندان برومند روح خدا وپیروان مکتب قاسم سلیمانی به رهبری امام ژرف‌اندیش جهان اسلام مقام معظم رهبری فرو خواهیم ریخت.

ای سرزمین مقاومت و ای دیار انبیاء الهی، گرچه دریدن شکم مادر و مرگ کودک و شکستن بال کبوتران و سفیران آزادی سخت است، اما آگاه باش که دشمن از آمادگی دلاور مردان جبهه حق، از ایران تا یمن و از عراق تا سوریه و لبنان به هراس افتاده است.

اینک فریاد کودکان و مادران خفته در زیر آوارهای حاصل از بمب باران‌ها، جهانی را بیدار ساخته و فریاد ملت‌ها آن است؛ بِأَیّ ذنبٍ قُتِلَت؟! »: به کدامین گناه کشته شده است؟

دشمن سفاک بداند که سربازان اسلام آماده و مهیای فرمان فرمانده‌اند و انتقامی سخت در پیش است و قطعا اقدام به موقع جبهه مقاومت روشنایی‌بخش اشک چشمان یتیمانی خواهد بود که بی‌صبرانه منتظر انتقام از صهیون ملعون هستند و همچنین آزادگان و مسلمانان جهان در روز قدس با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل‌شان به بلندای نابودی آنها خواهد بود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.