1395-11-30 08:02
1324
0
35433
یادداشتی به بهانه دعوت «مازنی» در دانشگاه فرهنگیان گلستان؛

کدامیک مهمتر است ،خواست مردم یا رضایت فتنه گران ؟

مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان گلستان درخصوص دعوت از یک حامی فتنه، صراحتا باید تکلیف خودشان را با فرهنگیان انقلابی استان مشخص کنند که خواست مردم برایشان مهم است یا رضایت فتنه گران.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، «یک معلم» نوشت: پس از حرکت انقلابی مردم بندر گز در روز 22 بهمن 1395 که باعث خشنودی خانواده معظم شهدا و ایثار گران گردید، بارقه ی امیدی در دل تمام مردم انقلابی استان گلستان جرقه زد.

استانی که علی رغم فراهم بودن شرایط خاص برای جناحی خاص تر ،مردمش همیشه ی تاریخ انقلاب پای آرمانهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری ایستاده اند و بدون در نظر گرفتن سلیقه های سیاسی در برابر دشمنان داخلی و خارجی مشتهای گره شده را به آسمان بلند کرده و فریاد ((مرگ)) را سردادند.

فریادی که این بار از گلوی انقلابی مردم بندر گز برخاست و نقشه شوم فرزندان فتنه را که قصد نفوذ در استان را داشتند، نقش بر آب کرد.

اما امروز متاسفانه خبرها حکایت از این دارد که دانشگاه فرهنگیان قرار است به بهانه چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی میزبان یکی از فرزندان فتنه باشد؛ اگر چه آقای مازنی برادر دو شهید است اما منتسب بودنش به جریان فتنه بر کسی پوشیده نیست، فتنه ای که مقام معظم رهبری هشت سال تمام در تمامی سخنرانی هایش به موضوع آن پرداخته است.

حضرت ایشان می فرمایند" اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ی دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد. به نظر من، فتنه‌ی سال ۸۸ هم همین بود؛ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش بود"

فتنه گر ،فتنه گر است و قطعا برای کسی که منتسب به خانواده شهداست گناه آن بزرگتر و ناپسندتر است؛ آقای شیخ مازنی چگونه می خواهد در آن دنیا جواب دو برادر شهیدش را بدهد، مگر حرف این شهدا این نبود که "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد" مگر امروز ولی فقیه بارها و بارها از فتنه به عنوان نقشه دشمنان نام نبرده اند؟ امروز چه شده است که آقای مازنی و کسانی که خودشان را پشت او پنهان کرده اند از یک طرف خودشان را منتسب به خانواده شهدا میدانند و از طرف دیگر خلاف وصیت نامه آنها در برابر خواست مردم می ایستند؟

به عنوان یک فرهنگی که سال هاست کنار این مردم بوده ام و اولین وظیفه ام آموزش انقلابی بودن به فرزندان این استان بوده است از مسئولین دانشگاه فرهنگیان سئوال می کنم

-آیا مسئولین دانشگاه فرهنگیان به حرکت انقلابی مردم بندر گز شک کرده اند که دوباره می خواهند در مکانی دیگر آنها را بیازمایند؟

- چه اتفاقی افتاده است که دانشگاه فرهنگیان به جای تربیت معلمینی انقلابی و آماده به خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فکر حمایت و دلجویی از اصحاب فتنه افتاده است؟

-مسئولین دانشگاه فرهنگیان صراحتا باید تکلیف خودشان را با فرهنگیان انقلابی استان مشخص کنند که خواست مردم برایشان مهم است یا رضایت فتنه گران؟

در پایان مسئولین دانشگاه فرهنگیان را به این فرمایش گهر بار مقام معظم رهبری رهنمون می کنم " فتنه معنایش این است که یک عده‌ای بیایند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن صریح بتواند چهره‌ی خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند"

وسلام-یک معلم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.