1401-08-05 08:12
557
0
82001
فعال رسانه ای استان گلستان مطرح کرد؛

《شریک خون شیراز》

محمد دیلم کتولی در یادداشتی نوشت: در این آتش هر آن کس هیزمی ریخت شریک خون شیراز است امروز

به گزارش گلستان ما؛ محمد دیلم کتولی در یادداشتی نوشت: در نخستین چهارشنبه خونین آبانماه ۱۴۰۱، عنصر مُحارب تکفیری، در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ ، با شلیک چندین گلوله چند زائر مسلمان مؤمن، مظلوم و بی‌گناه را به شهادت رسانده و تعداد زیادی را مجروح نمود .

چند موضوع در باره این حادثه غم انگیز قابل تأمل و بررسی است :
۱_ امنیت و آسایش مردم عزیز ، مظلوم و مقتدر ایران اسلامی ، چندی است به بهانه واهی( فوت یک خانم در ایستگاه پلیس) به اعتراضات و اغتشاشات خیابانی ، هتک حُرمت از نوامیس مردم ، تخریب اموال عمومی ، خودروها و وسایل نقلیه عمومی و خصوصی ، ضرب و جرح پلیس و عوامل انتظامی و امنیتی و انواع و اقسام قانون شکنی های دیگر منجر شده است .
بدون تردید ، مُسبّبان این قانون شکنی ها و عوامل مُخل امنیت ، در به هم ریختن اوضاع امنیتی کشور و باز کردن پای داعش و گروه‌های تکفیری و تروریست به داخل کشور ، مقصّر و شریک جُرم هستند .
کمترین تقصیر این جریان ، برهم زدن تمرکز دستگاه‌های انتظامی ، امنیتی و اجرایی و درگیر کردن آنها به این مسائل و به حاشیه رفتن مسئله《 تروریسم و گروه های خونخوار تکفیری و مُحارب 》است.
۲_ رسانه‌های خارجی ( نظیر بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال ، صدای آمریکا و پلتفرم های فضاي مجازي و... ) مُبلّغ و مُشوُق تروریسم تکفیری که از جانب عربستان سعودی ، رژیم صهیونیستی و غرب ( مشخصاً آمریکا و انگلیس ) حمایت مادی و لجستیکی می شوند نیز ، نقش پُر رنگی در ریخته شدن خون مردم شریف ایران در این عملیات های تروریستی دارند .
رسانه‌هایی که مُدام با تزریق خشونت و بی رحمی ، علاوه بر پوشش رسانه ای اقدامات این جریان ضد انسانی ، اقدام به تئوریزه کردن خشونت نموده ، حتی بدون ترس از مواخذه سازمان های بین المللی و... نسبت به دادن اطلاعات ، آموزش و مهارت های مختلف به این خونریز های بی رحم و جلاد تلاش می کنند.
۳_ دردناک ترین بخش ماجرا ، مربوط به احزاب سیاسی ، جریانات فعّال و شخصیت های سیاسی و اجتماعی داخلی است ، که علیرغم اینهمه اقدامات تروریستی ، ریخته شدن خون مردم بیگناه ( اعم از زن ، مرد ، کودک ، پیر ، جوان ، اقوام و طوایف مختلف و...) سکوت اختیار کرده و هیچ‌گونه تحرکی در محکومیت این اقدامات ددمنشانه از خود نشان نمی دهند .
همانهائی که به محض انتشار اخبار مورد نظر خود( عملیات تروریستی در کشورهای غربی ، جنگ اوکراین و...) وامصیبتا سرداده و جلوی فلان سفارتخانه خارجی شمع روشن می کنند ، در قتل و کشتار مردم ایران توسط تروریست های وهابی و تکفیری ، سکوت مرگبار می کنند .
با فرض وجود اختلافات سیاسی و داشتن اختلاف در نحوه اداره کشور ، این سکوت همراه با رضایت ، جز همراهی و همنوایی با جریانات برانداز و تروریستی است.؟
البتّه باید به این جماعت ، سلبریتی ها و افراد شاخص هنری ، ورزشی بی رگ غیرت را نیز اضافه کرد ، آنها که با بستن قرارداد های میلیاردی از بیت‌المال ارتزاق می کنند و روز به روز فربه تر می شوند ، امّا به وقت همدردی با مردم ، پشت به آنان می کنند.
۴_ کشور های حامی تروریسم ، به ویژه عربستان سعودی ، رژیم صهیونیستی و غرب ( مشخصاً آمریکا و انگلیس ) که بسترساز تولّد فکری _ تئوریک ، پشتیبانی و حمایت ( مالی ، لجستیکی ، تأمین سلاح و مهمات و حمایت رسانه ای و...) از این جریان خونخوار و جلاد هستند ، در ریختن خون شهدا و جانبازان این حوادث دخیل و مقصّر هستند و باید تاوان این جنایت ها بپردازند .
قاعدتاً آنها که طوفان می کارند نیز باید خسارت درو کنند . سزاوار نیست که ملّتی ، تنها به جُرم عدم همراهی با مسیر استعماری و آنها و پیمودن راه استقلال و اقتدار ملی طعمه خشونت و بی رحمی شود و آنان در آسایش و امنیت باشند .
انتظار می‌رود تمام ارکان دولت محترم ، دستگاه قضایی و سازمان‌های امنیتی ، انتظامی و نظامی مُقتدر نظام ، با انجام به موقع و بهنگام وظایف محوله ، با قدرت و اقتدار بیشتر با مسببان اصلی و فرعی این حوادث #برخورد_قاطع نموده و موجبات تسلّی خاطر و آرامش و امنیت مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم نمایند .
#ایران_قوی که ثمره خون های پاک شهیدان والامقام و ایثار و جان‌فشانی این ملّت بزرگ و با ریشه است ، آن‌قدر با ارزش ، ماندگار و تأثیر گذار بر منطقه و جهان هست که لایق هر تلاش و از خود گذشتگی است .
پایه های این نظام الهی نیز ، چنان ریشه دوانده که کندن آن کار هیچ قدرت و ابرقدرتی نیست ، چه رسد به این عوامل زبون و پَستی که با تیر و کمان به جنگ خورشید تابان آمده اند .
محمد دیلم کتولی، فعال رسانه ای گلستان
انتهای پیام/
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.