1394-03-29 15:03
1820
0
16338

تعبیر لحظه های نیاز، تلنگری به مسئولان نظام

پیام شورانگیر رهبر معظم انقلاب در رثای ۱۷۵ شهید غواص شامل نکات مهم و حساس است که باید ریشه های آن را در کلام الله مجید جست.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، خداوند تبارک و تعالی در وصف شهیدان راه حق و عدالت می فرماید: “و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون… گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند، بلکه انها زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند”

در پیام معظم له ضمن سپاس از باریتعالی که همواره نشانه هایی برای هدایت بشریت ارائه می دهند به شکر نعمت شهدای راه حق اشاره می کنند ، شهدایی که مشعل توحید را بر افروخته اند ، شهدایی که زنده اند و نظاره گر این کشور اسلامی هستند و در وقت نیاز به یاری این ملت خداجوی می آیند.

ایشان در ادامه به ملت بزرگ و وفادار ایران می فرمایند که پیام شهدا را درک کنند. رهبر معظم انقلاب مسئولانه اعلام موضع می کنند تا این انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود و به سرمنزل مقصود برسد.

در روز تشییع پیکر پاک این شهدا دیدیم که دوباره مردم خداجوی ما حادثه ای بزرگ رقم زدند و با هر سلیقه و تفکر و پوششی در هوای تفتیده و گرم به صحنه آمدند تا ضمن نکوداشت حضور شهدا و استقبالی بی نظیر، با شور انقلابی خود حماسه ای دیگر در روند حماسه های انقلابی خود بیافرینند.

مردمی که خود جزئی از آن هستیم، مردمی که شرایط سخت معیشتی و زندگی شان را درک میکنیم ، مردمی که شاید قدو قامتشان در زیر فشارهای اقتصادی خم شده است اما آگاهانه مواضع به حق انقلابی خود را با عشق و علاقه به شهدا و امام شهدا و لبیک به ندای رهبر خود فریاد کردند تا مبادا دشمن از مشکلات آنها بهره برداری کند و در مذاکرات اخیر هسته ای بتوانند با بهانه ای اعمال فشار و یا الحاق ماده و تبصره ای ظالمانه، به تیم ایرانی مذاکرات فشار وارد نماید.

تعبیر لحظه های نیاز در پیام رهبر انقلاب تلنگری به مسئولان نظام است که راه و رسم دفاع را فراموش نکنند و در مقابل ترفندهای دشمن کوتاه نیایند.

باشد تیم مذاکره کننده که فرزندان این کشورند از آرمان های شهدا حفاظت نمایند و این پیام راهگشای مقام عظمای ولایت را درک کنند و از مسیر استقات و عزت و ایستادگی خارج نشوند.

رهبر معظم انقلاب همواره با آگاهی و درایت و با کلامی برگرفته از فقه و قرآن و با هوشمندی هر چه تمامتر نقشه های شیطانی دشمنان را نقش برآب می کنند.

اگر بخواهیم در این پیام گوهربار غور کنیم، باز ندای “این عمار” رهبر مان به گوش می رسد .ندایی که با گوش دل توسط شهدای باکرامت و ذی قیمتمان درک شد و بار دیگر به موقع به میدان آمدند و یاران زنده شان را به تکاپو انداختند تا ولی امرشان را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.