1401-02-25 10:37
411
0
79995
فرمانده انتظامی استان گلستان:

امینت قابل قبولی در گلستان داریم

فاضل دادگر بابیان اینکه امنیت قابل قبولی در گلستان داریم، گفت: بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم شده و این مهم به واسطه حضور نیروهای مسلح مقتدر است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار محمدسعید فاضل دادگر  صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد:  پازل امنیتی کشور نیروهای مسلح با اقتدار پای کار انقلاب خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد:  امروز در محیط پیچیده گلستان امنیت قابل قبولی با شرایط خاصی  در استان شاهد هستیم و از خدا می خواهیم که توفیق آبروداری برای این نظام را به ما اعطا کند.

دادگر گفت: به مجموعه قضایی نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم که با تاثیرگیری از الزامات اجتماعی با رویکرد پیشگیرانه حکیمانه گام برداشتند.

وی بیان کرد: بازوان پرتوان نیروهای مسلح در کنار ولایت است و بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم شده و این مهم به دلیل حضور نیروهای مسلح است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید پشتیبانی قوی در دستگاه قضایی نیروهای مسلح داشته باشند و این مهم رقم خورده است.


وی به سیر نزولی جرائم در بین نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: رفتارهای دوستان ما در دستگاه قضایی نیروهای مسلح استان بی نظیر است.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.