1401-06-10 10:03
975
2
81444
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خبر داد؛

۳۶۰۰ گروه جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در عهد خدمت پایان ندارد، گفت: ۳۶۰۰ گروه جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم گلستان بسیج شدند.

سردار علی ملک شاهکوهی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اجرای بیست و چهارمین مرحله رزمایش بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: در این راستا یکهزار و 800 بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بسیج را پیشتاز محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی دانست و افزود: رزمایش مومنانه محدود به کمک رسانی در روزهایی کرونایی نشده است و خدمات دهی به نیازمندان سرلوحه فعالیتهای بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی بیان کرد: میدان اقدام و عمل ۸۰ دانشجوی بسیجی برای محرومیت‌زدایی این بار در یک منطقه روستایی است که خدماتی نظیر آبرسانی، آموزشی، تربیتی، خیاطی، آرایشگری، نقاشی، بهداشت و درمان را برای رفع نیازهای مردم منطقه انجام می‌دهند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه کارهای جهادی توقف‌ناپذیر است، افزود: گروه‌هایی که در قالب فعالیت های جهادی در مناطق محروم سازماندهی می شوند به مدت 10 الی 15 روز برای رفع نیازهای مردم پای کار هستند و این خدمت‌رسانی از روی جبر نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.