1401-07-04 11:20
1200
0
81679
یک فعال اجتماعی در گلستان:

شناساندن ماهیت باطل فتنه گران از الزامات جریان گفتمانی انقلاب اسلامی است

یک فعال اجتماعی در گلستان گفت: امروز شناساندن ماهیت باطل فتنه‌گران و نفوذگاه‌های دشمنان جزو الزامات جریان گفتمانی انقلاب اسلامی و شبکه‌های تبیینی است.

محمدرضا بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی و جنگ شناختی اظهار کرد: از شگردهای دشمنان ما این است که شبهه و شایعه درست کنند و آنرا بزرگنمایی نمایند و جوری هم در دستگاه های ارتباطی و تبلیغاتی شان حرف می زنند که انگار ۱۰۰۰ برابر آنچه که حرف می زنند مخاطب دارند.

وی افزود: تحلیل های که اینها می کنند نسبت به جمهوری اسلامی و اینکه جمهوری اسلامی در حال نابودی است اگر بنا بود این تحلیل ها واقعی باشد به فرمایش مقام معظم رهبری تا حالا ما باید صدبار کفن می پوشیدیم.

بهرامی اظهار کرد: در چنین مواقعی، افسران رسانه های تراز انقلاب و مومنان رسالتی بر دوش دارند، اینکه در پایگاه های اطلاع رسانی و کانال های اجتماعی شان این تحلیل ها و اخبار کذب آنها را، انتقال و بازخورد ندهند تا اینکه در ذهن ها خیلی شکل نگیرد و در حقیقت یک محاصره خبری اتفاق بیفتد.

فعال اجتماعی تصریح کرد: در غیر این صورت، باعث می شود خودمان به این تحلیل های دروغ پردازان دامن بزنیم و پراکنده اش کنیم و خودمان موجب شویم که اخبار کذب، خبر اول بشود.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اینکه در مقام بیان بودند ولی به یک گوشه ای از این اتفاق اشاره نکردند و هیچ اعتنا و توجه ای نشان ندادند؛ این بی توجه ای و بی اعتنایی قطعا بدانیم پیام دارد و یک جاهایی بایستی سیره بشود.

بهرامی تاکید کرد: جهاد تبیین اینجاست که باید خودش را نشان بدهد که ما چه موضوعی را اصل و اساس قرار دهیم و چه موضوعی را نگذاریم بازخورد و ضریب رسانه ای پیدا کند.

وی افزود: رفتار و کنشگری غیر از این، فتنه رسانه ای شیطان و خلاف جهاد تبیین است و در واقع در راستای اهداف دشمن شکل می گیرد.

بهرامی در پایان در رابطه با دشمن شناسی و جنگ شناختی گفت: امروز شناساندن ماهیت باطل فتنه گران و نفوذگاه های دشمنان جزو الزامات جریان گفتمانی انقلاب اسلامی و شبکه های تبیینی است و چه خوب که همگان و البته متولیان امر در این زمینه، اهتمام موثر و جدی تری نشان دهند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.