1402-03-08 14:31
434
0
85130
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان عنوان کرد:

خدمت به مردم وجه مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی و رسانه

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان برای ارائه خدمات بهتر مردم در کنار رسانه‌ها قرار دارد.

به گزارش گلستان ما، اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی گلستان در تحریریه گلستان ما حضور یافتند و در این دیدار پیرامون ارتباط بیشتر رسانه با روابط‌عمومی‌ها تبادل نظر شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان گلستان در این دیدار گفت: امروز به مناسبت هفته روابط عمومی به اتفاق یکی برخی از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی به سراغ یکی از رسانه‌های انقلابی استان گلستان آمدیم.

علی متکی ادامه داد: رسانه در بحث اطلاع‌رسانی در کنار روابط عمومی‌ها به ارائه خدمات بهتر دولت به مردم کمک می‌کنند و یاری‌گر روابط عمومی هستند.

متکی ابراز داشت: رسانه‌های انقلابی با اخلاص تلاش می‌کنند برای توسعه استان قدم بردارند و‌امید داریم بتوانیم کمک کار این عزیزان باشیم و در این دیدار پیرامون ارتباط بیشتر رسانه با روابط‌عمومی‌ها تبادل نظر کردیم.

وی افزود: شورای روابط عمومی اعصاره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است و هر یک از اعضای این شورا، روابط عمومی دستگاه‌ها به شمار ‌می‌روند و می‌توانیم در بخشی مختلف در کنار رسانه‌ها باشند و به رضایتمندی بیشتر مردم از خدمات دولت کمک کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: انتخابات را امسال در پیشرو داریم و با کمک رسانه می‌تواند به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کنیم.

انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.