1400-07-25 09:57
361
0
76571
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

430 هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع شد

ملک شاهکوهی از توزیع 430 هزار بسته معیشتی در استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت آغاز امامت و زعامت حضرت مهدی (عج) با حضور غلامرضا سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال سلسله کمک های مومنانه در سطح استان توانستیم 430 هزار بسته معیشتی به کمک مردم، خیران، واقفان و برخی از دستگاه های حاکمیتی و اجرایی انجام دهیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس و ماه محرم و صفر بنا داشتیم که 50 هزار بسته معیشتی را توزیع کنیم و امروز در قالب هجدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 10 هزار بسته معیشتی را بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می کنیم.

ملک شاهکوهی ابراز داشت: امروز کمک مونانه از قالب دستگاه های اجرایی خارج شده و خانوادگی شده است و این مهم یکی از مهمترین دستاوردهای این رزمایش های کمک های مومنانه به شمار می رود.

وی به تلاش رسانه ها برای اطلاع رسانی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: صدا و سیما و رسانه اقدامات فرزندان این استان که به مردم خدمت رسانی می کنند را به سمع و نظر مردم می رسانند.

گفتنی است در ایام کرونا 16 هزار گروه جهادی در سراسر استان به استعداد 87 هزار نفر روز به کار گیری شد. 103 هزار نقطه در ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط بسیجیان ما در سطح استان گلستان ضدعفونی شد و همچنین با همت بسیجیان 745 کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد.
انتهای پیام/
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.