1394-02-04 10:58
4456
1
13724
مدیر صندوق کارآفرینی و امید گلستان بیان کرد:

صندوق مهر امام رضا(ع) به صندوق کارآفرینی و امید تغییر یافت/ ارائه تسهیلات 100 تا 300 میلیونی اشتغال در گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی و امید در استان گلستان گفت: از ابتدای سال جاری نام صندوق مهر امام رضا (ع) به صندوق کارآفرینی و امید تغییر پیدا کرده است.

به گزارش گلستان ما، حسن پهلوری اظهار کرد: در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید در استان گلستان هشت شعبه فعال در هشت شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت صندوق کارآفرینی و امید به زودی در سه شهر گلستان اخذ خواهد شد، تصریح کرد: هفته آینده صندوق کارآفرینی و امید در شهرستان‎های رامیان، بندرگز و آق‎قلا افتتاح خواهد شد و تعداد شعبات این صندوق در سطح استان به 11 شعبه افزایش پیدا خواهد کرد.

ارائه تسهیلات ازدواج از اردیبهشت ماه کلید می‎خورد

مدیر صندوق کارآفرینی و امید در گلستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینان و امیدآفرینی در جامعه به ویژه نسل جوان در حیطه فعالیت‎های این صندوق است، افزود: عمده فعالیت‎های صندوق در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان است اما با توجه به سیاست‎های گذشته و امسال، فعالیت صندوق کارآفرینی و امید در دو حوزه اشتغال و ازدواج پررنگ‎تر است.

پهلوری با بیان اینکه تسهیلات صندوق در حوزه‎های مختلف با کارمزد چهار درصد به متقاضیان ارائه می‎شود، ابراز داشت: تسهیلات اشتغال در سه حوزه مشاغل خانگی تا سقف 100 میلیون ریال، خوداشتغالی تا سقف 300 میلیون ریال، کارآفرینی و کارفرمایی نیز تا سقف یک میلیارد ریال است.

وی در خصوص ارائه تسهیلات ازدواج گفت: میزان تسهیلات ازدواج تعیین شده ولی تاکنون دستورالعمل اجرایی آن اعلام نشده است که احتمالا از نیمه دوم اردیبهشت ماه ارائه تسهیلات ازدواج جوانان استارت خواهد خورد، متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‎توانند در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده تا از مزایای آن برخوردار شوند.

پهلوری با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید به افراد واجد شرایط ارائه می‎شود، خاطرنشان کرد: تسهیلات ارزان قیمت این صندوق به کسانی تعلق می‎گیرد که جوان، دارای کارت پایان خدمت بوده و بیکار باشند.

تسهیلات را برای دوشغله شدن افراد نمی‎دهیم

مدیر صندوق کارآفرینی و امید در گلستان با بیان اینکه اگر فردی در بنگاه تولیدی یا اقتصادی مشغول به کار باشد مشمول دریافت تسهیلات نمی‎شود، گفت: ایجاد اشتغال جدید مهمترین هدف این صندوق در حوزه اشتغال است، ما تسهیلات را به کسی نمی‎دهیم که دو شغله شود بلکه افراد واجد شرایط از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

پهلوری بیان داشت: کسانی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند می‎توانند با مراجعه به صندوق کارآفرینی و امید نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده و پس از بررسی فنی کارشناسان از خدمات صندوق بهره‎مند شوند./ فارس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

REZA1539

این وامهای کم بهره را یک عده خاص نور چشمی ها استفاده میکنند وبس

0
0
پاسخ
1394-02-05 18:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.