1397-07-19 06:06
1273
0
57709
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

تصویب CFT اتفاق ناگواری در مجلس بود/ امیدواریم شورای نگهبان این نگرانی را برطرف کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت : مصوبه اخیر مجلس اتفاق ناگواری بود که رخ داد و امیدواریم شورای نگهبان با دقتی که به عمل می آورد این نگرانی را برطرف کند.

حجت الاسلام سید علی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و نماینده سابق مرم گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در خصوص اقدام اخیر مجلس گفت: با توجه به تجربه تلخ برجام توقع این بود نمایندگان در بررسی این لایحه توجه بیشتر می کردند.

حجت الاسلام طاهری افزود: نمایندگان اگر حرف قابل دفاع و ارائه داشته باشند چرا رای خود را مخفی می کنند و همین امر نشان دهنده این است از تصمیمی که برای مردم گرفته اند نمی توانند دفاع کنند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب موافق بررسی این لایحه در مجلس بودند که به اشتباه توسط دکتر لاریجانی مطرح شد که ایشان موافق تصویب این لایحه هستند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: این مصوبه اتفاق ناگواری بود که رخ داد و امیدواریم شورای نگهبان با دقتی که به عمل می آورد این نگرانی را برطرف کند.

حجت الاسلام طاهری گفت: نمایندگان مخالف این لایحه موافقت کردند اسامی شان منتشر شود و این باعث می شود حداقل مردم بفهمند که آیا نمایندگانشان طرفدار کسانی هستند که امنیتشان را فراهم می کنند یا اینکه راه را برای کسانی که به آنان طمع دارند باز می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.