1395-02-28 07:17
3741
15
32103
اظهارات سخنگوی شورای شهر بندر ترکمن در مورد انتخاب شهردار جدید:

انتخاب میرزا زنجانی، فراتر از قومیت‎گرایی، فامیل‎بازی و سیاسی‎کاری‎ها بود

با اتمام بررسی ها و حرف و حدیث ها، تنها یک نفر می بایست انتخاب میشد ،که در نهایت تصمیمی گرفته شد که فراتر از قومیت گرایی و فامیل بازی و سیاسی کاری ها بود و ان شالله منشا خیر برای پیشرفت شهر خواهد بود.

به گزارش گلستان ما ؛ سخنگوی شورای شهر بندر ترکمن: در خصوص انتخاب شهردار جدید جناب آقای مهندس میرزازنجانی با توجه به اینکه رزومه و برنامه های ایشان در دسترس عموم مردم عزیز قرار گرفته است. و در خصوص سایر کاندیداها باید عرض کنم تمامی عزیزان دارای توانمندی ها و ظرفیت های بالایی هستند که امیدواریم این توانمندی ها را در جهت خدمت هرچه بیشتر و بهتر به شهر به کار گیرند.

اما با اتمام بررسی ها و حرف و حدیث ها، تنها یک نفر می بایست انتخاب میشد، که با توجه به شرایط شهرداری و بنا به مصلحت های شهر و منافع عموم مردم که در روز نخست شورا برایش سوگند یاد کردیم در نهایت شورا به آقای میرزازنجای رای داد.

که این انتخاب از شایستگی های هیچ یک از کاندیداهای دیگر نخواهد کاست. قابل ذکر است که در سال 94 بودجه ی شهرداری بندرترکمن 7 میلیارد تومان بود که 3 میلیارد و 800 میلیون تومان آن کمک های دولتی و استانی بوده است و با یک بررسی در شهرداری های استان متوجه می شویم که شهردارهایی موفق به دریافت اعتبارات بیشتر دولتی شده اند که تعاملات بیشتری با مجموعه استان داشته اند، که به نظر بنده شهرداری بندرترکمن در این مورد به خوبی عمل نکرده بود.

چون با عنایت به موقعیت گردشگری شهر که در سال 95 رتبه ی اول گردشگری با اختلافی بیش از 4 برابر از مرکز استان داشته است می توانست در زمینه ی جذب اعتبار عملکرد بهتری داشته باشد که با توجه به تعاملات و توان مدیریتی بسیار بالای شهردار جدید امیدواریم که تحول مورد انتظار مردم که تا کنون بنا به پیچیدگی ها و سیاسی کاری های عده ای برآورده نشده است اتفاق بیفتد.

پوریا میرزازنجانی که بیش از دوسال مدیر دفتر نظارت وبرنامه ریزی معاونت عمرانی استان گلستان، دبیر کمیسیون عالی توسعه و عمران استان های کشور، مشاور عالی کمیسیون برنامه و بودجه ی شورای عالی کشور و بسیاری از موارد مرتبط با شهرداری را در کارنامه ی خود دارد.

اما برخی گزینه های دیگر علی رغم توانمندی بالا، از این ویژگی کمتر برخوردار بودند که در صورت انتخاب گزینه ی بی تجربه ی مسائل شهرداری با توجه به فرصت کمی که به پایان دوره ی شورا مانده ممکن بود دوباره شهرداری به چالش بیفتد.

 لذا در نهایت تصمیمی گرفته شد که فراتر از قومیت گرایی و فامیل بازی و سیاسی کاری ها بود و ان شالله منشا خیر برای پیشرفت شهر خواهد بود.

در یک تحلیل و بررسی در طول خدمت شهرداری های شهرستان ترکمن طی چند سال اخیر متاسفانه اکثرا مورد اعتراض مردم بوده و هست به نتیجه میرسیم که به جای شایسته سالاری دچار مسائل حاشیه ای و بازی ها و یارگیری های گروهی شده ایم، که در نهایت بهای سنگین آن را شهر و عموم مردم پرداخته اند.

در پایان روی سخنم با افرادی هست که خود را توانمند می دانند و به دنبال خدمت هستند و ان شالله شاهد کاندیداتوریشان در دور بعد انتخابات شوراها خواهیم بود...

بهتر و شایسته تر است به جای تخریب جایگاه شورا و ترویج روحیه بی اعتمادی بین شورا و مردم توانمندی ها و صداقت خود را به جامعه عرضه دارند و اینجانب برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.ان شالله که این انتخاب گامی برای خروج از بحران زدگی شهر زیبای بندرترکمن باشد.

و به امید ترویج اخلاق و انصاف در جامعه

زبیده(المیرا) سوقی عضو شورای اسلامی شهر بندرترکمن / اولکامیز

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بی نام

دروغ

0
0
پاسخ
1395-02-28 09:35
علی

اتفاقا رفتار این خانم رفتارش کاملا سیاسی و ابزار دست سیاسیون مرکز استان است چراکه همگان شاهد مواضع جالب ایشان در مرحله دوم انتخابات بودند.اما میرزنجانی که تنها ويژگی‌اش خواهرزاده استاندار بودن است هیچ ویژگی برای این پست ندارد. مشاور معاون عمرانی استاندار و مدیر دفتر برنامه‌ریزی یک پست کاملا تشریفاتی برای خلاص شدن از فشارهای بیش از حد به سیستم استانداری بود که با این ابلاغ خواستند نفس راحت بکشند.در چارت استانداری تنها 4 پست مشاوری آنهم برای استاندار پیش‌بینی شده اگرچه استانداری برای هر کسی پست مشاور صادر کرد ولی از نظر قانون خدمات کشوری تخلف آشکار است.در چارت استانداری پست مشاوری برای هیچ معاون استاندار و حتی فرمانداری در نظر گرفته نشده است.کارکنان استانداری از اینکه از ... میرزنجانی خلاص شده‌اند خوشحالند، انتصابات فامیلی و قومیتی از یک شهر خاص اینقدر لوس شده که حتی باجناق میرزنجانی خواهرزاده استاندار که یک معلم ساده است هم با ابلاغ استاندار معاون مدیرکل معاونت سیاسی استانداری شد .

0
0
پاسخ
1395-02-28 14:57
علی

خیلی‌ها این انتصابات خانوادگی استاندار و بی‌توجهی به انتقادات را به بعضی موارد خاص تعبیر میکنند.بیچاره مردم باصفای بندرترکمن که فکر میکنند یک فردی به عنوان شهردار انتخاب شد که به واسطه خواهرزاده استاندار بودن و به گمانشان چون پست مهمی در معاونت عمرانی استانداری داشته اعتبارات استانداری به شهرشان سرازیر می‌شود.ولی زهی خیال باطل،چرا که اگر اعتباری هم در استان باشد مطئمن باشید با سیاست های خاص در توزیع منابع عمل می شود .بنظرم خبرگزاری وزین و فعال «گلستان ما» یک مصاحبه فوری با خانم سوقی ترتیب دهند و از ایشان دقیق سوال کنند مدرک تحصیلی میرزنجانی چیست؟ و دقیقا قبل از این با مساعدت دایی استاندارش به استانداری بیایند در کدام دستگاه اجرایی بودند اسم آن اداره‌ای که پیش از این بوده را اعلام کند تا بندرترکمنی های عزیز بفهمند چه کلاهی سرشان رفته است.از دست اندرکاران گلستان ما به خاطر پوشش عالی اخبار تشکر میکنم.

0
0
پاسخ
1395-02-28 14:59
گوهر

لطفا احکام رزومه اعلامی را نشان دهیدهمه سابقه کار ایشان در استانداری از انتهای سال 92 و بیشتر منشی آقای مروتی و مامور خرید آقای سالکی در سازمان همیاری و هفته ای دو روز حداقل در راه تهران و ...بوده است این سوابق را اینجا آورده اید؟خیلی خوب است که به صراحت از نفوذ و ارتباط ایشان با استانداری یاد نموده آید ولی چرا به سوابقی اشاره دارید که این جوان هیچ سابقه کاری در آن نداشته است ؟چرا اشاره به سفارش فرماندار جدید نمی کنید؟یقینا نتیجه این زدو بند سیاسی را خواهید دید و مطمین باشید با رفتن مروتی هیچ چیزی برای شما باقی نخواهد ماند و رسوایی می ماند برای شما

0
0
پاسخ
1395-02-28 18:20
sm

شنیدم باجناقش با مدرک روانشناسی .... شده معاون مدیرکل بحران !!چقدر عالی؟

0
0
پاسخ
1395-02-29 11:41
محسن

بر اساس ایین نامه شهردار باید دو ویژگی داشته باشد اول رسمی دولت باشد دوم 5سال سابقه اجرایی داشته باشد من که از کارگزینی استانداری خبر دارم ایشان اصلا رسمی نیست که سابقه داشته باشد. این دوسالی هم که اینجاست سابقه رسمی حساب نمیشود. میتوانند رقبایش به تخلفات اداری و وزارت کشور شکایت کنند

0
0
پاسخ
1395-02-29 16:29
علی

ایشون چند سالشه و رسما اعلام کنه که قبل از اومدن به استانداری کجا بوده. چرا با سرنوشت این شهر قدیمی و مردم باخدا بازی شده . میگن باجناقش رو اورده اداره بحران این میشه بحران در بحران ای خدا دادمونو به کی بزنیم!!

0
0
پاسخ
1395-02-29 16:39
عادل سیدکلاته

به نام خدابا عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه عزیزان در خصوص کامنت های که خوندم و واقعا متاسف شدم از اینکه انقدر جبهه گرفتن درست نیست بگذارید چند ماهی بگذرد وبعد نظر بدین هنوز که هیچ عملکردی رو از ایشون ندیدید . یک کامنت نوشته شده بود ایشان منشی معاون استاندار بودن...خوبه یکم تحقیق میکردید بزرگوار وانقدر راحت قضاوت در مورد کسی که تازه شروع به کار کرده نمیکردید . یعنی چون کسی فامیل استاندار باشد نمیتواند کار کند؟ معیار شما از سنجش شهردار شهر بندر ترکمن فامیل بودن یا ... با حمایت مردم خوب وفهیم بندر ترکمن انشالله روز به روز نقش شهردار رو در شهر خواهید دید . با تشکر از پوشش خبری عالی گلستان ما

0
0
پاسخ
1395-03-01 08:06
متفکر

خوش بحالشون

0
0
پاسخ
1395-03-04 07:16
کارمند استانداری

شما اگر نیت وقصدتان تملق نبود هیچ وقت اسم وفامیل خودتو کامل درج نمیکردی...

0
0
پاسخ
1395-03-04 07:18
عادل سیدکلاته

جالبه تملق؟ من همه جا با اسم وفامیل کامنت میذارم ومنطق میگه شما اگه ترس نداشته باشی با اسم وفامیل کامنت میگذاری .. در اخر بنده گفتم به ایشان وقت بدید تا عملکردشو نشون بده این کجاش تملق محصوب میشه ؟

0
0
پاسخ
1395-03-05 05:52
تجری

داداش قانون هم اینو می گه که اگر کسی دو سال شهردار باشه بطور خودکار استخدام رسمی می شه..بالاخره استاندار باید خواهرزاده خودش رو سر کار بذاره دیگه....چه راهی بهتر از این...

0
0
پاسخ
1395-03-08 09:47
کارمند استانداری

گفتم تملق چون دفاع کردی... مردی با همین اسم وفامیل انتقاد کن!

0
0
پاسخ
1395-03-10 09:32
عادل سیدکلاته

خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم با پانزده سال سابقه در استانداری هنوز کسی به من نگفته تملق میکنم یا .... دوست خوبم کارمند استانداری باز هم خدا را شاهد میگیرم اگر شما هم که همکار من هستید شهردار میشدید بنده حمایت میکردم چون هنوز شروع به کار نکرده بودند واین همه انتقاد من گفتم بگذارید شروع بکنند و اگر عملکرد ضعیف داشتند بعد تخریب کنید . ایشان اصلا بنده رو نمیشناسند من واحدم جداست ایشان جدا .... اگر انتقادی ببینم حتما میگم واز هیچ کس ترسی ندارم . تشکر میکنم از گلستان ما برای پوشش خبری . یا علی

0
0
پاسخ
1395-03-11 02:58
هموطن

وای خدا چقد حسادت میکنید حسوووووداااااچشم ندارید ببینید

0
0
پاسخ
1395-03-17 09:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.