1397-10-11 14:15
1669
2
60054
استاندار بر ظرفیتهای داخلی تمرکز کند :

نقدی بر یک گزینه احتمالی مدیر کلی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان

گفته شده خلیل زاده صورتی مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی قرار است به عنوان گزینه اصلی جایگزین حسینقلی قوانلو برای مدیر کلی سازمان صمت گلستان مطرح شود در حالیکه انتقادات جدی به این انتصاب وارد است .

به گزارش گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند که بعد از انتصاب حسینقلی قوانلو به سمت معاونت اقتصادی استانداری گلستان خلیل زاده صورتی مدیر کل مازندرانی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان ، مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان می شود .

این کار یعنی از چاله به چاه افتادن و استاندار گلستان باید عواقب چنین انتصابی برای بخش مهم و حساس صنعت و معدن و تجارت استان در نظر بگیرد.

جا دارد استاندار نیم نگاهی به برخی معاونین توانمند سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان بکند که در ایام سختی ها ، مرارتها و گرانی ها در کنار دولت و مردم ایستادند چرا که تزریق مدیران مازندرانی به بدنه استان گلستان دیگر ظرفیت ندارد .

همچنین ساختار ، شرایط و وظایف کار در سازمان صنعت ، معدن و تجارت با شرکت شهرک صنعتی کاملا با هم فرق دارد و قطعا نمی توان به اینده ای موهوم امیدوار بود که شاید خلیل زاده بتواند این عرصه را به خوبی مدیریت کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

mohammad

سلام کاری به مازندرانی یا گلستانی بودن نداریم خلیل زاده هیچی از صنعت نمی داند ایشون یک کارشناس ساده مالی شرکت شهرکها بوده و حتی از صنایع داخل شهرکهای صنعتی هم اطلاعات ندارد .

0
0
پاسخ
1397-10-12 06:24
علی

منظور شما طلوعیان رشتی است؟؟

0
0
پاسخ
1397-10-13 06:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.