1394-10-14 15:17
1038
0
25586
قطعه ادبی؛

نماز فرشتگان

فرشتگان این بار بر پیکر پاک و ملکوتی یک مسلمان، دانشمند و حق طلب را که مظلومانه قابیلیان به شهادت رسانده اند به نماز ایستادند و روح مطهرش را به طواف میعادگاه اسماعیل بردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، صدای بال ملائک از بدو بنای خانه ی عتیق (کعبه) مدام به گوش زمین می رسد، گاهی به همراه پیامبران خداوند و نیکان به نماز و طواف می ایستادند و هنوز هم به خاطرفرزند کوثررسول خاتم(ص) و تا چند صباح پیش در منا نظاره گر حاجیان در خون خفته بودند، تا خداپرستان هستند تا منجی بیاید ملائک هم می آیند.

اما شنیدیم که این بار بر پیکر پاک و ملکوتی یک مسلمان، دانشمند و حق طلب را که مظلومانه قابیلیان به شهادت رسانده اند به نماز ایستادند و روح مطهرش را به طواف میعادگاه اسماعیل بردند و پیروانش در کوچه های عشق ازلی با دلشان آخرین نماز را با او خواندند.

خون شیخ شهید چون اقیانوس به حرکت افتاده و گسترش پیدا خواهد کرد و کشتی حق طلبانه مسافران عدالت آماده ی مبارزه شده اند که به ساحل آرامش و آزادی برسند و هدف این بنده ی یکتا پرست را  تحقق ببخشند.

دستان پلید کفر که در دست صهیونیست و دیگر سردمداران باطل گره خورده است، با این ظلم بزرگ قطعا این گره شوم پاره خواهد شد.

درکوچه های بنی هاشم؛ شهر پیامبر(ص) دانه های مروارید باران عشق و حرکت باریدن گرفته و فجر آن محله ی نور، نوید پیروزی حق طلبان را می دهد.

این سرو اسقامت مدافع حرم های حجاز با عشق پیامبر و اهل بیت به همراه پیروانش بوی رسول خدا (ص) و بهشت را استشمام کرده و برای همین برای پاکی و عدالت جان فدا کردند.

خدای متعال قلم را آفرید و اولین چیزی که نوشت «بسم الله الرحمن الرحیم» بود و اینک بعد از این جنایت، درختان سبز اسلام (شیعه و سنی) با گفتن "بسم الله الرحمن الرحیم" کمر به نابودی کفربسته اند و نفس صهیونیست، آمریکا، تکفیریها و مستکبران با طغیان خون شهیدان به غرق شدن و شمارش افتاده است.

نویسنده: هاجر خاندوزی - فعال فرهنگی، اجتماعی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.