1394-10-16 13:03
1516
4
25681
یادداشتی به قلم امیرهادی سندگل؛

شکاف در اردوگاه سیستانی ها/ رقابت ناصری و آبشناس کلید موفقیت ترکمن ها در انتخابات گرگان

با توجه به اجماع سیستانی ها بر روی قدسیه آبشناس قبل از ثبت نام کاندیداها و با توجه به حضور چند کاندیدای سیستانی دیگر پس از آن، باید دید بار دیگر پرونده اجماع گشوده خواهد شد یا اینکه قدسیه آبشناس همچنان در این میدان سخت به رقابت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از شاهد فردا؛ پس از انتشار مطلبی در برخی رسانه های خبری استان گلستان در بحث انتخابات گرگان و آق قلا مبنی بر “سیستانی ها از قدسیه آبشناس عبور کرده اند و به دکتر ناصری رسیده اند” به نظر می رسد اینچنین تحلیل ها در رسانه ها و فضای مجازی شکل جدی تری به خود گرفته و با این نوع نگرش ها که برگرفته از رقابت میان کاندیداهای سیستانی است علاوه بر زیر سوال رفتن اجماع و همچنین سردرگم بودن قوم سیستانی از اینکه نمی توانند از روی نام برخی کاندیداها به راحتی عبور کنند انتخاب را برای آنها سخت دشوار کرده است.

حال باید دید با توجه به اجماع سیستانی ها بر روی قدسیه آبشناس قبل از ثبت نام کاندیداها و با توجه به حضور چند کاندیدای سیستانی دیگر پس از آن، بار دیگر پرونده اجماع گشوده خواهد شد یا اینکه قدسیه آبشناس همچنان در این میدان سخت به رقابت خود ادامه خواهد داد.

این در حالیست که عبدالحسین ناصری و کاندیداهای دیگر سیستانی، کارزار انتخابات را برای آبشناس نه تنها سخت کرده اند بلکه پیش بینی می شود رقابت نفس گیری میان کاندیداهای سیستانی در حال شکل گرفتن است، که البته این رقابت و تعدد کاندیداها در اردوگاه سیستانی ها که بعبارتی شکافی را نیز میان آنها ایجاد کرده است یا خواهد کرد، کلید موفقیت ترکمن ها در انتخابات پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

sokot

از حرکت ناصری متعجبم ......

0
0
پاسخ
1394-10-17 07:54
درود

به نظر من ناصری این دوره باید عرصه را برای خانم آبشناس ترک نماید .....

0
0
پاسخ
1394-10-17 07:56
دوست

دکتر ناصری عزیزتو خود میدانی که حضور دو سیستانی یعنی شکست ....چرا برای وحدت و گفتگوی با دیگران تلاش نمی کنید ....همان حرکتی را که سالاری انجام داد.

0
0
پاسخ
1394-10-17 07:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.