1402-03-16 09:21
486
0
85238
یادداشت:

راهبرد دشمنان انقلاب؛ ناامید کردن مردم به آینده کشور است

کینه دشمنان به اسلام و حضرت امام (رض) و انقلاب اسلامی باعث شده تا عناصر پیش برنده انقلاب یعنی ایمان و امید مردم و جوانان را هدف قرار دهند.

به گزارش گلستان ما، علی منصوری در یادداشتی نوشت: آثار و برکات ایمان به خدا در زندگی باعث استقامت، نشاط و استحکام روحیه  امید در رسیدن به هدف است، نهراسیدن از دشمن برگرفته از ایمان راسخ  است و شهداء نمونه بارز ایمان حقیقی در قول وفعل هستند.

فتنه‌انگیزی چهل و سه ساله، مثلث شوم جهانی، امریکا ،اسرائیل و انگلیس به سبب  ضربه سنگین جمهوری اسلام به مقاصد غاصبان دروغین دمکراسی است.

مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (رض) در اجتماع پرشکوه مرقد امام به چهار ویژگی شخصیتی امام(ره) به نقل از شهید مطهری اشاره نموده و فرمودند؛ امام ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به مردم و بالاتر از همه، ایمان به خدا داشت.

لذا امام راحل با ایمان به خدا و امید به آینده‌ای روشن توانست در کشور تحول ایجاد کند لذا مردم با بصیرت کامل به میدان مبارزه با طاغوت آمدند. حرکت معنوی امام راحل شیرازه فکری نظام الحادی  و لیبرالیستی را فرو ریخت و توانست با اتکا به مدد الهی تحولات و تغییرات را در نظم نوین جهانی بوجود آورد .ایجاد حکومت دینی مبتی برنظام مردم سالاری ، نه بزرگ به تمامی ایده های، ایده پردازان غرب وشرق بود.

اثرگذاری ایده نوین امام (ره) در معادلات سیاسی و جهانی و ابراز توانمندی دین در اداره کشورداری، بسان زلزله‌ای بود که ملت ها را بیدار کرد و از سوی دیگر دشمنان انقلاب، برای محو نظام اسلامی با تمام امکانات به مصاف این میراث گرانسنگ امام (ره) برخاستند.

تعبیر زیبای امام خامنه‌ای از معمار کبیر انقلاب به خورشید، بیانگر اثربخشی کلام نورانی امام در حیات معنوی و بیداری ملت‌ها در برابر نظام سلطه دارد. ایشان فرمودند« خورشید را نمی‌توان پشت ابر پنهان کرد. »

مقام معظم رهبری امام را عامل نرم‌افزاری و بوجودآورنده‌ی این تحولات عظیم تاریخی دانسته و می‌فرمایند: «امام بزرگوار را پرچم برافراشته رسالت‌های الهی در عصر جاهلیت‌های مسلح قرن‌های اخیرند وهمه مسئولان و مردم به خصوص جوانان نیازمند به شناخت ابعاد این شخصیت عظیم هستند».

هجمه شدید رسانه‌ای نظام استکباری  و اهانت آنان به مقدسات  و ارزش‌های دینی مسلمانان؛ بیانگر واکنش مذبوحانه آنان در مقابله با روند تحول تاریخی امام بزرگوار است.

 کینه دشمنان به اسلام  وحضرت امام (رض) وانقلاب اسلامی باعث گردیده تا عناصر پیش برنده انقلاب یعنی ایمان  و امید مردم و جوانان را مورد هدف قرار داده تا شاید بتوانند ملت ایران اسلامی را مغلوب کنند.

رهبر انقلاب در تبیین تحولات بی‌سابقه‌ای که امام در ایران و امت اسلامی و جهان بشریت ایجاد کرد، فرمودند: «امام با بوجود آوردن انقلاب اسلامی و پیروزی آن بدست مردم، ساخت سیاسی سلطنتی را به مردم‌سالاری، حکومتی دست‌نشانده و ذلیل را به نظامی مستقل و متکی بر عزت ملی، رژیمی ضد دین را به نظامی اسلامی، استبداد را به آزادی و بی‌هویتی را به هویت ملی تبدیل کرد و یک ملت چشم‌دوخته به دست اجانب را به نیروی معجزه‌آفرین «ما می‌توانیم» مجهز ساخت که برطرف‌کننده همه مشکلات حال و آینده خواهد بود.»

امروز تنها ابزار شیطان بزرگ و گروه‌های خود فروخته و منافقین خارج‌نشین و کج‌اندیشان داخلی؛ پمپاژ روحیه یاس و ناامیدی در بافت‌های مختلف اجتماعی است .

نادیده انگاشتن حرکت‌های افتخارآمیز فرزندان این کشور در ابعاد مختلف صحنه‌های اجتماعی وندیدن مولفه های پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در بُعد امنیت ملی، علم و فن‌آوری، سیاست خارجی، علوم پزشکی، فناوری فضایی، پیشرفت‌های نظامی و تغییرات سیاسی منطقه، زیرساخت‌های رو به رشد صنعتی و کشاورزی کشور و ده‌ها مورد دیگر، از مکر شیطان است تا شاید بتوانند مردم را مایوس نموده و جلوی پیشرفت را بگیرند، دشمنان انقلاب خوب می‌دانند که امید اکسیر معجزه‌گر و عنصر پیش‌برنده انقلاب است.

 مقام معظم رهبری در باره امید می‌فرمایند: «امید به آینده، تزریق امید به دیگران؛ این‌ها خصوصیاتی است که اگر در یک ملت باشد، آن ملت راه تکامل را خوب میپیماید۱۳۸۷/۰۶/۲۵»

توصیه‌های مشفقانه مقام معظم رهبری به ملت ایران اسلامی:

۱-  نگهبانی از میراث او (امام)  و دنبال کردن تحول سه گانه‌ای است که در سطح کشور، امت اسلامی و جهان ایجاد کرد.

۲- ابزارهای لازم برای دنبال کردن راه و هدف امام باید متناسب با اقتضائات زمان باشد.

۳- جبهه‌بندی‌ها عوض نشده و امروز هم مانند دیروز، جبهه استکبار، جبهه صهیونیست‌ها و جبهه زورگویان متجاوز در مقابل ملت ایران صف کشیده‌اند. تفاوت جبهه‌بندی امروز با دیروز این است که ملت ایران قوی‌تر و آنها ضعیف‌تر شده‌اند.

4- هر گاه این جبهه‌بندی (با دشمن) را فراموش کردیم ضربه خوردیم.

5- هر کسی که دوستدار ایران و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی، و به دنبال اصلاح مشکلات رنج‌آور اقتصادی و معیشتی، و در پی جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیشِ رو است، باید برای ترویج و زنده ماندن ایمان و امید در کشور تلاش کند.

7- تلاش دشمنان ، تضعیف ایمان مردم و خاموش کردن شعله امید در دل‌ها است.

8- شگردهای جبهه دشمن برای ناامیدسازی جوانان؛ به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی است.

9- بدبین کردن مردم به انتخابات ؛از هم اکنون دشمن توپخانه خود را برای تخریب آن فعال کرده، آن هم در حالیکه ۹ ماه با انتخابات فاصله داریم.

به نظر نگارنده اگر غفلت از مکر وحیله دشمنان انقلاب را خیانت به آرمان‌های امام راحل ندانیم، باید آن را بی‌معرفتی درهویت شناسی ملت فهیم دانست، زیرا هویت اسلامی ایرانی ما حکم می کند که از منافع ملی وحیثیت اسلامی خود دفاع نمائیم و امروز کلیدواژه دشمنان انقلاب  اسلامی؛ از بین بردن هویت ایرانی و ایمان مردم و ناامید کردن جوانان به آینده روشن در گام دوم انقلاب اسلامی است.

رهبر فرزانه و مرجع عظیم‌الشأن مان امام خامنه‌ای دراولین سالگرد ارتحال امام راحل فرمودند: «باید بدانیم دشمنان زخم خورده، آنهایی که امیدوار بودند اسلام از دنیا محو بشود و علی‌رغم خواست آنان، اسلام روزبه‌روز در دنیا عالمگیرتر شده است، همچنان در کمینند تا ما یک لحظه غفلت کنیم. لذا غفلت برای ما حرام است».

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.