1394-10-14 05:45
908
0
25526
یادداشتی به قلم سید نعیم نریمانی:

دولت باید فورا پاسخ کوبنده ای به جنایات آل سعود می داد / جاداشت امروز برای عزای آیت الله نمر تعطیل می شد / جوانان انقلابی با بصیرت اجازه نفوذ جماعت رفاه طلب را در انتخابات ندهند

جوانان انقلابی ما تار و پود ساخته شده ی این جماعت رفاه طلب و عافیت طلب را با بصیرت بر هم زنند و در دل های آنان یاس و نا امیدی از نفوذ در جامعه را حاکم نمایند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید نعیم نریمانی فعال سیاسی اجتماعی استان طی یادداشتی نوشت :

" و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون "

در خصوص شهادت روحانی مبارز و انقلابی شیعه آیت الله شیخ نمر باقر النمر بدست رژیم منحوس سعودی توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد،نکات بشرح ذیل می باشد:

1-بجا بود که دولت و بالاخص شخص رئیس جمهور به فور نسبت به پاسخ کوبنده به این اقدام درد آور و غیر انسانی آل سعود که در حقیقت باید آن را شیطان بزرگ منطقه بدانیم اقدام می نمود.کما اینکه در تبریک به مناسبت انقلاب کوبا شوقی را می توان دید.

2- اهمیت این اقدام شنیع حکومت اسرائیلی –  تکفیری آل سعود چنان دل های ملت ما را محزون نمود که جا داشت دولت امروز را تعطیل رسمی اعلام می کرد تا ملت در مساجد،حسینیه ها و تکایا در خور شان این ظلم آشکار عزاداری نمایند.

3- البته همچنان فرصت برای تحقق موارد1و2 برای دولت و شخص رئیس جمهور قائل هستیم و امیدوار این اقدامات محقق گردد.

4- در فاجعه ی منا هم قصور دولت در برخورد مقتدرانه در برابر رژیم سفاک سعودی کاملا مشهود بود لذا می توان سخنان مقتدرانه ی خلف صالح پیر جماران یعنی امام خامنه ای را در دفاع از ملت شریف ایران در آن جریان حمل بر کوتاهی و کم کاری دستگاه دیپلماسی بدانیم.

اعتقاد بنده این است که اگر نبود ترس حاکمان بزدل آل سعود از دفاع تمام قد و مقتدرانه ی امام امت ازملت شریف ایران همچنان داغ دیدگان آن فاجعه ی تلخ در انتظار رسیدن جنازه ی عزیزانشان می ماندند و اینگونه غم وجودیشان مضاعف می گردید.

5- نکته ی دیگر به جوانان و همسالان بزرگوارم برمی گردد و آن اینکه خوب توجه به خباثت جریان شیطانی- استکباری که امروز در برابر ما صف آرایی کرده اند داشته و عزم خویش را بیشتر از دیروز در اصرار برحفظ ارزشها ی انقلابی و دفاع از حریم رهبری معظم که در خط مقدم دفاع از من و شما قرار گرفته اند جزم نمائید.

6-توجه کنید امروز جریاناتی که شاهد اندوه و خون دل ولی امر مسلمین حضرت ایت الله امام خامنه ای در اینگونه مصیبت ها هستند در اتاق فکر های خود در پی کسب قدرت از هر طریق ممکن بوده و با لابی گری ها و سیاسی کاری ها  به دنبال تصاحب مجلس شورای اسلامی و بالاخص مجلس خبرگان رهبری برآمده اند.افرادی که توان تحمل یک شب گرسنگی ندارند،مفاهیمی مثل جانبازی و ایثار را فراموش کرده اند،دل به خنده های استکبار بسته اند و...

7-با توجه به محتوای بند6 امروز بار اصلی ایستادگی در مقابل این جماعت خناس و فتنه ساز بر دوش جوانان همین کشور قرار گرفته است لذا بجاست که جوانان انقلابی ما تار و پود ساخته شده ی این جماعت رفاه طلب و عافیت طلب را با بصیرت بر هم زنند و در دل های آنان یاس و نا امیدی از نفوذ در جامعه را حاکم نمایند.

در پایان ضمن تسلیت شهادت سراسر رنج روحانی مجاهد و مبارز آیت الله شیخ نمر باقر النمر به همه ی دوستان و همسالان جوانم ،از خدای متعال بقای روحیه ی ایستادگی در برابر دشمنان این انقلاب و امام خامنه ای را در وجود خود مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.