1394-10-10 14:00
1581
0
25355
عباسعلی تیموری یانسری:

حماسه 9 دی باطل السحری بود بر توطئه های دشمنان

با بر ملا شدن هدف فتنه گران و سران فتنه ، مردم  بصیر و انقلابی در یک حرکت خودجوش در نهم دی حماسه ماندگاری را رقم زدند و این حماسه باطل السحری شد برای توطئه دشمنان داخلی و خارجی.

به گزارش گلستان ما ؛ امام خامنه ای مد ظله العالی: دست خدای متعال ، روح ولایت و روح حسین بن علی (ع) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می شد.

با گذشت چند سال از فتنه سال 88 و آشکار شدن زوایای پنهان و مخفی فتنه می بایست بر ظرفیت علمی و فقهی ، بینش عمیق و مدیریت مقام معظم رهبری سر تعظیم فرود آورد که توانست با بهترین شیوه مدیریتی در شرایط بحران ، کشور را باصلابت اداره و از خطر سقوط نجات دادند این سبک مدیریت در نوع خود بهترین الگو هم برای مسئولین وهم برای اساتید علم مدیریت می تواند باشد.

با نگاهی به انتخابات سال 88 و حوادث آن دوران می توان سلسله اقدامات مدیریتی و هدایتی داهیانه رهبری انقلاب را در دو مقطع زمانی مورد بررسی و کنکاش قرار داد: 1ـ قبل از برگزاری انتخابات 2ـ  بعد از انتخابات و پیاده سازی برنامه های دشمنان که بعدهتا به فتنه 88 مشهور شد.

قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، همچون دوره های گذشته انتخابات ، با تبیین الزامات و حساسیت های موجود منطبق بر شرایط منطقه ایی و بین المللی و متاثر از فضای عمومی داخلی، از سویی ضمن ضرورت و اهمیت مشارکت عمومی برانتخاب گزینه اصلح نیز تاکید  مینماید .گزینه ای که بتواند بر محور اصول و مبانی انقلاب ، عدالت  و پیشرفت جامعه را فراهم آورد .

در طول ادوار مختلف  شاهد تأکیدات مکرر حضرت ایشان بر حضور حداکثری و تقویت فضای رقابتی و آزاد در عرصه انتخابات بودیم که حضور 40 میلیونی و مشارکت 85 درصدی مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موید آن بوده است .

واژه تقلب زمینه ای شد برای پیاده سازی برنامه های دشمنان

برخی با دروغ پردازی و القاء تقلب قبل از برگزاری انتخابات موجب ذهنیت سازی جامعه شدند و طرح واژه تقلب زمینه ای شد برای پیاده سازی برنامه های دشمنان . نگاهی به حوادث قبل از انتخابات نشان میدهد که برخی از گروه های اصلاح طلب قرار است با دستاویز قرار ددادن تقلب و متهم کردن نظام به دست بردن در آراء مردم ، ناجوانمردانه موجبات تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده دشمنان را فراهم آورند .

چنان که دیده شد بعدها این توطئه از قبل تدوین شده ، شرایط دشوار و نگران کننده ای را برای کشور بوجود آورد .

متاسفانه اصحاب فتنه با الگو گیری از انقلاب های رنگی و مخملی دست به آشوب آفرینی و اغتشاش و رفتارهای غیر متعارف هنجار شکنانه زدند . عده ای در داخل همراه با خارج نشینان با ایجاد فشار، ابطال انتخابات را می خواستند و با اصرار بر تشکیل شورای حل مسأله و اختلاف در فضای ملتهب تلاش داشتند مقام معظم رهبری را متقاعد و مجبور به پذیرش خواسته نامشروعشان بنمایند.

اما حضرت امام خامنه ای چون کوهی استوار و با تأسی از شیوه ائمه الهی و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایستادند و تأکید بر انجام همه امور از مجرای قانونی داشتند . برای ایشان حفظ نظام و دستاوردهای آن که به فرموده امام راحل از اوجب واجبات است در اولویت قرار داشت.

معظم له در طول ایام فتنه بصورت مرتب سعی در تبیین و روشنگری زوایای فتنه آمریکایی برای مردم و خواص داشتند تا بتوانند پرده های تاریک را یک به یک کنار زده و روشنایی حقیقت را آشکار سازند .

الحمد لله بواسطه عمق اعتقاد امت به امام وافزایش بصیرت، توطئه دشمنان و سناریوهای فتنه گران داخلی و خارجی که همان براندازی نرم و مخالفت با مبانی اعتقادی بود افشاء گردید.

9 دی حماسه باطل السحر

با بر ملا شدن هدف فتنه گران و سران فتنه ، مردم  بصیر و انقلابی در یک حرکت خودجوش در نهم دی حماسه ماندگاری را رقم زدند و این حماسه باطل السحری شد برای توطئه دشمنان داخلی و خارجی.  حماسه بزرگ نهم دی وابسته به یک جریان و گروه خاصی نیست ، بلکه متعلق به همه ملت عاشورایی و انقلابی است.  برخی می خواهند ربشه فتنه 88 را منحصر و محدود به یک اختلاف و درگیری حزبی تنزل بدهند که این نیز از ترفندهای دشمنان است.

آری حماسه 9 دی مظهر تجلی قدرت الهی و اقتدار وافعی انقلاب اسلامی در مواجهه با تهدیدات و توطئه ها و ظرفیت بالقوه مردم در حمایت از ولایت و آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.9 دی تجدید بیعت و میثاق امت با امامت و فراتر از محاسبات مادی و بشری است .

در پایان اشاره می شود که  پیام رسای حماسه 9 دی شکوه  وحدت ، انسجام ، و همبستگی ملتیست که بر مدار نهضت عاشورایی حسین ع و محوریت ولایت تا تحقق کامل وعده الهی در حاکمیت دولت جهانی مهدی عج به راه خود ادامه خواهد داد.

نویسنده : عباسعلی تیموری یانسری

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.