1394-07-04 09:36
1341
1
21083
سید نعیم نریمانی مطرح کرد:

تیم دولت در گلستان فرصتی برای جوانان توانمند باقی نگذاشته / ژست های انتقادی اصلاح طلبان در دولت نهم و دهم انتخاباتی بوده نه برای رضای خدا !

عضو ستاد روحانی در سال 92 گفت : متاسفانه امروز در فضای اجرایی دولت در استان گلستان برخی بازنشسته ها فرصتی برای حضور جوانان توانمند باقی نمی گذارند و بگونه ای رفتار می کنند که انگار از ابتدا مدیرکل و یا معاون زاده شده اند.

سید نعیم نریمانی از فعالان ستاد روحانی در گلستان و از فعالین فرهنگی اجتماعی گرگان طی گفتگویی با این پایگاه خبری اظهار کرد: این آقایان که بعضا کسالت هایی هم دارند و خب حوصله هم ندارند وقتی با مراجعات مردم گرفتار روبرو می شوند اصطلاحا ترش می شوند و به گرفتاری که از کوتاهی زیرمجموعه های خود آن شخص نشات گرفته اعتنا نمی کنند و یا حرف های کلیشه ای به مردم تحویل می دهند.مثلا فلان جا باید رسیدگی کند!چرا پیش من آمدی؟!و...

وی تصریح کرد: آخر یک نفر پیدا نمی شود به این آقایان بگوید اگر کار بستگان درجه یک خودشان هم باشد اینگونه و با این ادبیات جواب می دهند؟!حال اگر مثلا صحبت انتخاب فلان فرد در فلان جایگاه دولتی مثلا یک بخش اداری مطرح شود چنان بالا و پائین می زنند که گویی تنها رسالت آنها همین است که فلان دوست و یا فلان هم خط سیاسی شان در آن جایگاه قرار گیرد!!!

این فعال فرهنگی اجتماعی خاطرنشان کرد: در اینجا دیگر اصولا بحث روال قانونی مطرح نمی شود و مصلحت مردم  در استان ملاک دخالت و پیگیری شدید آنها قرار می گیرد.مثلا به تازگی خود بنده به یکی از همین افراد در خصوص وخامت برادر شهیدی 2 بار زنگ زدم.بار اول جواب کلیشه ای شنیدم و بار دوم با غضب و تندی روبرو شدم که چرا برای یک موضوع دو بار زنگ میزنی؟!! جوابش ساده است چون بار اول رسیدگی نکردی برای همین 2بار زنگ زدم اگر لازم باشد100 بار هم زنگ می زنم فارغ از نتیجه زیرا بنا بر سیره ی امام و خلف صالح ایشان یعنی حضرت امام خامنه ای ما مامور به انجام تکلیف هستیم..........

سید نعیم نریمانی گفت : لازم است جوانان به این نکته ها توجه کنند که همین افراد زمان دولت نهم و دهم اگر این چنین مشکلات مردم را می شنیدند طوری رفتار می کردند که انگار اگر خودشان مدیر می بودند مشکل فقط با یک امضاء حل می شد!البته ما می دانیم آن ژست ها برای بهره برداری سیاسی و انتخاباتی بوده ونه رضای خدا و پایبندی این مدعیان خط امام به اصول انقلابی.

نریمانی بیان کرد : دوستان توجه کنند که دلواپسان دیروز مشکلات مردم که اصلاح طلبی را برای بهره برداری صرفا در اصلاح مشکلات مردم خلاصه می کردند امروز شان خود را بالاتر از رسیدگی به مشکلات این چنینی مردم ولایت مدار می دانند و در مواردی می گویند شان ما در این جایگاه رسیدگی به مشکلات مردم نیست! این ها را گفتیم تا فکر نکنند نمی دانیم.

وی با بیان اینکه جوانان پیرو مکتب عاشق پرور امام و مقام معظم رهبری به مراتب باهوش ترند تا این گونه عوام فریبی ها و تناقضات را تشخیص ندهند تاکید کرد : از دیگر مواردی که جوانان کاملا به آن آگاه هستند این است که اگر کارگری و بیل و کلنگ زدن توان جسمانی نمی خواست و حقوق بالایی هم داشت احتمالا عوامل کارگری بازنشسته جذب کار در دولت می شدند و در آنجا هم به حضور جوانان راضی نبودند.این در حالی است که رهبری حکیم و فرزانه ی انقلاب ما مکررا بر بکار گیری جوانان در عرصه های مهم مدیریتی تاکید می نمایند و بر این امور توصیه موکد می نمایند.

وی اضافه کرد: بعضا مشاهده می گردد فردی که سالخورده است و کسالت هایی هم دارد که به او اجازه ی چند ساعت فعالیت در روز را نمی دهد در دولت تدبیر و امید در جایگاه اجرایی حساس و مهمی قرار می گیرند.در حالی که آن جایگاه احتیاج به کار جهادی و مستمر دارد.البته باز باید خدا را شکر کنیم آقای روحانی رئیس جمهور شدند اگر بنا بود هاشمی رئیس جمهور شود احتمالا مسئولین دولتی با واکر خود را به جلسات می رساندند!!!

عضو ستاد روحانی در سال 92 تصریح کرد : در پایان باید توجه کنیم حل مشکلات مردم شدیدا مورد تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) می باشد و درسیره ی عملی ایشان با آن جایگاه الهی و قانونی والا توجه به مشکلات و درخواست های بعضا کوچک مردم همواره مشهود است.

وی یادآوری کرد: به امید عمل مسئولین دولتی به سیره و روش مقام معظم رهبری که به اعتقاد اینجانب بهترین الگو در این زمان برای ما می باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

م

... نگو آقا

0
0
پاسخ
1394-07-05 10:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.