1394-06-27 13:56
1881
1
20665
چرا با فرشندگان مانتوهاي نامتعارف برخورد نمی شود ؟ ؛

بازار گرگان بهشتی شده برای جلف پوشان و هيچكس دم نمي زند !

مانتوهاي كوتاه ، بدون دكمه و حتي بند ، چيزي شبيه شنل زورو كه آب رفته باشد به اسم مانتو در سطح وسيعي در شهر گرگان عرضه مي شود و هيچكس توجهي ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، اين روزها حال و روز عرضه مانتو در بازار گرگان اصلا خوب نيست ، كوتاه ، بدون دكمه و حتي بند اصلا حتي بك نصفه مانتو هم نيست با رنگ هاي نه چندان شايسته ، تازه همين نصف و نيمه را هم بخشي از لباس را گاها از پارچه هاي طوري و بدن نما استفاده مي كنند تا حق مطلب را در رواج فرهنگ غرب تمام و كمال پرداخت كرده باشند.

اصولا چيزي كه در بازار در حد وسيع عرضه مي شود ناخودآگاه با استقبال نوجوان ترها ، عزيزان دلي كه به بروز پوشيدن لياس توجه دارند روبرو مي شود .

همه جاي بازار پرشده از مانتوهاي بي چفت و دروازه مثل خانه هاي بي درو پيكر و هيچ ارگان فرهنگي دلش به درد نمي آيد و قدمي بر نمي دارد...

اينجا اگر بخواهي يك مانتو معمولي ، متعارف با شان جامعه براي نوجوان 10 -12 ساله خود تهيه كني بايد چشم بازار را كور كني آخر دست خالي برگردي ، مي ماني پاسخ كودكت را چه بدهي اگر اينها بد است چرا در همه جا مي فروشند ؟ همه دارند مگر من فرق دارم ؟ ... .

بازار براي جلف پوشان چه بهشتي شده و هيچكس دم نمي زند!

ارزان، فراوان ، در رنگهاي جوان پسند، اصلا آنچه چشمها به آن عادت كنند يواش يواش قبحش هم فراموش مي شود.

يك نفر مسئول دلسوز جواب دهد؟ چرا خانواده هايي كه به دنبال يك لباس معمولي و متعارف براي فرزندان خود هستند بايد بعد از كلي سختي و گشت و گذار نهايتا دست خالي برگردند و با درد سر زياد پارچه بخرند ، خياطي ببرند و نهايتا با كلي زحمت و قيمت بالاتر به خواسته خود برسند و در عوض بعضي ها راحت و بي دردسر با كمترين قيمت، بي فرهنگي را در كوچه و بازار شهر تبليغ كنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

41652654

در مورد حجاب مانتو شاید حق باشما باشد و باید تجدید نظر شود ولی خوب اگه کمی در بازار بگردید مانتوی مناسب هم هست اما رنگ هاي نه چندان شايسته !میشه بفرمایید یعنی چی ؟شما که نمی تونید سلیقه خودتون را به همه تحمیل کنید و از همه بخواهید مشکی یا نهایتش سرمه ای و قهوه ای بپوشند خداوند این همه رنگ های زیبا خلق کرده چرا استفاده نشه افسردگی که ندارند تیره بپوشند !یعنی مردم حتی در انتخاب رنگ لباسشان هم آزاد نیستند ؟ و شما باید نظر دهید !

0
0
پاسخ
1394-06-28 04:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.