1394-01-16 08:15
2198
1
12817

اگر اگرهای اوباما رو کاشتیم و درنیامد چه کار می کنید؟

توافق نامه به طرحی می گویند جامع ، روشن و بدون ابهام که همه موارد آن عینا و کلمه به کلمه قابل اجرا باشد اما رییس جمهور آمریکا در همین ابتدای امر با اگر اگر های خود سعی در ایجاد جای خالی برای در رفتن از تعهدات خود می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ،در سالی که به نام همدلی ملت و دولت  نام گذاری شده است بنا نداریم زحمات دولتمردان را که مورد اعتماد ملت هستند زیر سوال ببریم

ما هم منکر زحمات تیم مذاکره کننده نیستیم ولی مذاکره اصلا چه معنایی دارد ؟؟

آقای ظریف می گوید مذاکره است از اسمش معلوم است قرار نیست یک طرف همه امتیازها و خواسته هایش را بدست بیاورد ، باید یک سری امتیازها را واگذار کرد و در ازای آن به یک سری دیگر از خواسته های خود رسید..

مذاکره سرچی ؟ بابت چی؟ با چه کسی؟

فقط یک پاسخ درست و کوتاه به این سه سوال نیم خطی ماهیت بسیاری از خواسته های طرف مقابل را روشن می کند.

انرژی  هسته ای حق ماست تمام و کمال همانطور که غذا خوردن و نفس کشیدن حق ماست و کسی حق ندارد به ما بگوید در کشورمان چه بخوریم و چه بپوشیم هیچ کس حق ندارد برای ما تعیین تکلیف کند ، ما را محدود کند و با مثلا مذاکره بخواهد حالا که زورش نمی رسد همه حقمان را بگیرد لااقل بخشی از آن را بدزدد

همه واقعیت این است تمام تلاش اوباما برای از بین بردن بخشی از حقوق به حق ملت ماست و پیروزی تیم مذاکره کننده هم بر حسب مقداری که توانستند دفاع کنند نسبی است همه واقعیت همین است حالا یک سری مدام سعی می کنند نیمه پر لیوان را به حساب خود ببینند و مدام دم از جشن ملی و ... می کنند نمی دانم چرا چشم خود را به روی نیمه خالی بسته اند تازه معلوم نیست همین نیمه لیوان شیشه ای هم که بر لبه اما و  اگر های اوبا ما کاشته شده است با آن همه سابقه درخشان غربیها و دولتمردان آمریکایی چقدر دوام داشته باشد؟؟

این گرگ سالهاست که پوستین خود را درآورده و علنا هنوز جوهر مذاکرات خشک نشده با اسرائیل تماس گرفته و به آنان قوت قلب می دهد که نگران نباشید من با شما هستم !!

ما برای دولتمردان جمهوری اسلامی احترام قائلیم و در دفاع از حق هسته ای تمام قد پشت تیم مذاکره کننده ایستاده ایم اما قبول این مساله  که چگونه می شود دوست دشمن نفرت انگیز اسلام یعنی اسرائیل کودک کش بخواهد به تعهدات خود عمل کند و از دور برگردانهای اگر اگر خود به عقب باز نگردد بسیار سخت است .

تا وقتی همه اگرهای دولت مردان غربی پاک نشود نمی توان به این قرارداد حتی در خوشبینانه ترین حالتش امید بست .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حاجی

لطفا صبور باشید و تحمل بفرمائید.

0
0
پاسخ
1394-01-16 08:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.