1394-09-11 10:51
1328
0
23727
یادداشت/

اربعین منا را رو سفید خواهد کرد

اربعین امروز دیکته ای برای آل خبیث سعود است امروز اربعین منا را رو سفید کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، امروز اربعین است دل همه به سوی مدار کربلاست  امروز دل مسلمانان جهان از مظلومیت حسین به درد آمده است

نهضت کربلا آموزشگاه ایثار و دلدادگی است و امروز عاشقان حسینی کارآموزان مکتب کربلا هستند و ۳.۵ میلیون ایرانی عاشق با مغناطیس کربلا به دور حرم  آل لله  گرد هم آمدند.

شاید تجمع  جهانی اربعین  امروز ما را به یاد مناسک حجی بیندازد که مسلمانانی با لباس سفید رفتند  اما خانواده‎های آنها با لباس سیاه به استقبال آنها آمدند و قطعا امروز دل‎های عاشق حسینی با لباس سیاه اربعین سید و سالار شهیدان را به سوگ خواهند نشست و فردا خانواده‎های آنها با لباس سفید به استقبال شان خواهند آمد.

IMG09543131

در اربعین حسینی منا را فراموش نخواهیم کرد

اربعین امروز دیکته ای برای آل  خبیث سعود است امروز اربعین منا را رو سفید کرده است چرا که بزرگترین راهپیمایی جهان و رزمایش مسلمانان بهترین  دوره کارآموزی برای شاهزادگان سرمست قدرت سعودی است.

آل سعود امروز نظارگر باشند که همزبانان آنان چگونه حق میزبانی را رعایت می‎کنند و به عرب و عجم بودن افراد فکر نمی کنند وحتی برای خدمت به زائرن از هم پیشی می‎گیرند.

به وضوح می توان درک کرد که تولید زباله‎هایی مانند داعش در بغض و کینه با این تفکر و رفتار انسانی  توسط استکبار جهانی صورت گرفته است.

13930922000547 PhotoL

به راستی آل سعود باید با چشم بیدار اربعین را به نظاره بنشینند؛ عربستان امروز رفوزه مکتب انسانیت شده وباید از مکتب حسینی و گردهمایی جهانی اربعین درس بگیرند و دست از برادرکشی وحمایتازکودک کشان زمانه بردارند و به اسلام ناب محمدی  روی آورند.

آل سعود باید از فرصت اربعین استفاده و به درون خود رجوع کنند، شاید هنوز راهی برای بازگشت به واقعیت‎ها اسلام برای این آل منفور شده وجود داشته باشد و امروز آل سعود باید تلاش کند که  ازبند استکبار و صهیونیسم جهانی برهند و به اسلام ناب محمدی بگرایند و بدانند که ما همچنان فاجعه منا را به یاد داریم و مهاجران الی ا... را فراموش نخواهیم کرد.

پیگیری‎های حقوقی آن را حق قانونی خود می دانیم و مصمم به روشن شدن زوایای پنهان آن هستیم و تاکید بر اداره حج توسط تمامی کشورهای مسلمان جهان داریم  و معتقد هستیم که شما خاندان آل سعود این صلاحیت را از دست داده اید.

b9cccbe3-bb5d-4f51-bafb-56697da8c453

اربعین حسینی شناسنامه فرهنگی دنیای اسلام است

اربعین حسینی شناسنامه فرهنگی دنیای اسلام است، آنجا که عرب و عجم، سیاه و سفید و حتی مسلمان و غیر مسلمان را از جای جای جهان و با پای پیاده در مغناطیس عشق عاشورایی و مصیبت‎های زینبی ذوب می کند.

آری، اربعین بی شک معجزه جهان اسلام است که سبب عزت و سربلندی همه مسلمانان اهل تسنن و شیعه است که بیش از۲۰ میلیون نفر زائراز سراسر جهان را برای زیارت سالار شهیدان امام حسین(ع)  در کنار کعبه عشق و ارادت  گردهم می آورد که حتی کودکان و خردسالان نیز سینی خرما با سراسر یک رنگی و اتحاد به سر می کنند و خالصلانه  در برابر عظمت اسلام زانو می زنند.
اربعین مکتبی از عاشورا است که امروز معراج عاشقان شده، زمین در اربعین حال و هوای نینوا دارد و رودخانه مردمی دجله و فرات این روزها ذهن‎ها را به  سوی هشت سال دفاع مقدس می‎کشاند چرا که امروز عزادران حسینی مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مسیر کربلا رفتار می‎کنند.

نویسنده : طاهره حاجی محمدعلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.