1394-03-25 12:56
1120
1
16169

آقای رییس جمهور! حضور زنان پای صندوق های رأی را می توان با حضور در ورزشگاه مقایسه کرد؟!

رییس جمهور در نشست خبری حضور زنان در پای صندوق های رأی و داشتن حق رأی را با حضور بانوان در ورزشگاه مقایسه می کند!!

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، اظهارات رییس جمهور در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی در موضوعات مختلف جای بسی تامل دارد.

رییس دولت تدبیر و امید  در جمع رسانه های داخلی و بین المللی به عادی جلوه دادن پیوستن به پروتکل الحاقی پرداخت  و در توجیهی کودکانه از پیوستن 120 کشور به پروتکل الحاقی گفت و اظهار کرد: پس پروتکل چیز بدی نیست که این همه کشور به آن پیوسته اند!

رییس جمهور خوب می داند که کارنامه او نیز بر اساس وعده های انتخاباتی تنظیم می شود از اینرو همواره در سخنرانی های خود به کاهش نرخ تورم و موفقیت های دولت در شرایط تحریم اشاره می نماید.

این در حالی است که دولت تدبیر و امید در وعده های انتخاباتی خود اظهار نظر و نقد را موجب پویایی جامعه می دانست ولی در طول این مدت شاهد بودیم نه تنها به این وعده نیز عمل نشد بلکه با دعوت منتقدان به جهنم و تحقیر آنان به این وعده نیز پاسخ داده شد

باید در پاسخ به سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه تصمیم گیری درباره کارهای فرهنگی و آثار مثبت و منفی آن باید به قانون عمل کنیم و به دنبال اجتهاد شخصی نباشیم. اجتهاد را بگذاریم برای حوزه‌های علمیه و ما در چارچوب قانون ملتزم به قانون بمانیم باید گفت: آیا به اظهار نظر آیت ا.. مکارم در مورد حضور بانوان در ورزشگاه باید توجه نمود یا اینکه آقای نوبخت در مورد حضور زنان در ورزشگاه اظهار نظر نماید؟!

همچنین روحانی با انتقاد از نحوه مواجهه با بانوان جامعه در قبل و پس از انتخابات گفت: زمانی که می‌خواهیم رای بدهند همه از فرصت‌های برابر در مسایل سیاسی و اجتماعی حرف می زنند اما به نظر می رسد وقتی از دوره انتخابات که می‌گذریم برخی نظرها عوض می‌شود  که در این خصوص باید به رییس دولت تدبیر و امید گفت: آقای رییس جمهور! حضور زنان پای صندوق های رأی را می توان با حضور در ورزشگاه مقایسه کرد؟!

نویسنده: اکرم مهدوی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.