1402-05-22 12:15
1159
0
86059
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

سرنوشت تبدیل وضعیت نیروی خدمه روزمزد بیمارستانی چه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان آخرین وضعیت نیرو‌های خدمه روزمزد بیمارستانی در استان را تشریح کرد.

سعید گلفیروزی با حضور در تحریریه گلستان ما به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این دیدار گفت: امروز در دیدار با تحریریه گلستان ما با تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد:
وی جهاد تبیین در حوزه بهداشت و سلامت را رسالتی مهم خواند و افزود: کار‌های برجسته‌ای طی چند سال اخیر در حوزه بهداشت و سلامت انجام شده است که باید در جامعه تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه مرکز جراحی قلب کردکوی که مدت‌ها غیرفعال بود به چرخه خدمت وارد شده است، بیان کرد: آنژیوگرافی کردکوی نیز فعال شده و به عنوان یکی از فعالترین مراکز استان است و ماهانه بیش از ۵۰۰ بیمار را خدمات می‌دهد حتی برخی از ماه‌ها تعداد بیماران کردکوی بالاتر از مرکز استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان توضیح داد: طی یک سال اخیر سه دستگاه‌ام. آر. آی دولتی به مراکز درمانی افزوده شد سه مرکز جراحی قلب فعال شدند، مرکز جامع سلامت در مراوه‌تپه بهره‌برداری و آماده افتتاح رسمی است در شهر‌های کلاله، علی‌آباد کتول، آق‌قلا و نوکنده نیز مراکز جامع سلامت فعال است.
گلفیروزی با اشاره به ایجاد زنجیره سرما بعنوان یکی از بزرگترین زنجیره برای نگهداشت واکسن بیان کرد: این زنجیره تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز‌های استان است.
وی از فعال شدن کلینیک ویژه دندانپزشکی در استان خبر داد و گفت: زمان انتظار برای ارایه خدمات کم شده است.
گلفیروزی بیان کرد: کلینیک فوق تخصصی دزیانی کاملاً غیرفعال شده بود اکنون ماهانه به بیش از ۹ هزار بیمار خدمات می‌دهد.
به گفته وی؛ بزرگترین شیمی درمانی سرپایی در دزیانی مستقر است و با یک پنجم تعرفه دولتی خدمات داده می‌شود، خدمات این مرکز درمانی در استان واقعاً بی‌نظیر است.
انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.