1402-05-31 08:34
1099
0
86185
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خبر داد:

الگوسازی ۹۱ مسجد گلستان در تراز انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در تلاش هستیم که ۹۱ مسجد در سطح استان گلستان به الگوی تراز انقلاب اسلامی نزدیک شوند.

حجت الاسلام عباس گرزین در گفتگو با گلستان ما گفت: از ابتدای اسلامی مسجد پایگاه همه فعالیت‌های اعتقادی، مذهبی و حتی سیاسی و اقتصادی بوده و در دوران انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: مهمترین بستر برای خروج از مشکلات جامعه مسجد است، دشمن تلاش کرد کارکرد مسجد را کاهش دهد و در برخی از برهه‌های زمانی نیز توانسته به کارکرد مسجد ضربه نیز بزند.
گرزین بیان کرد: طرح تعالی مسجد را تنظیم کردیم و در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان به تصویب رسید و بنا است یک مدیریت هوشمند در مساجد رقم بخورد.
وی افزود: در گلستان شاهد فعالیت‌های شاخص در مساجد باشیم که مبلغان و هیئت امنای مسجد تواستند خدمات خوبی ارائه کنند که مورد توجه مردم قرار گرفته است، در روستای وامنان فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی صورت گرفته و تحول خوبی در خانواده و مردم در آن منطقه رو به رو بودیم.
این مقام مسئول یادآور شد: ۹۱ مسجد در سطح استان گلستان کار می‌کنیم تا به الگوی تراز انقلاب اسلامی نزدیک شوند و بتوانند این مساجد به نیاز‌های جامعه و گرایش جوانان به مسائل مذهبی و اعتقادی داریم.
گرزین متذکر شد: دو هزار مسجد در سطح استان گلستان فعال است و تلاش می‌کنیم با همت شورای فرهنگ عمومی و دستگاه‌های تابع آن این مساجد را تقویت کنیم و با اصلاح برخی قوانین دست و پاگیر و توانمندسازی هیئت امنا و مبلغین شرایطی را فراهم سازیم که مساجد ما به مساجد تراز انقلاب اسلامی رسیده باشند.
انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.