1395-02-11 18:02
2038
0
31276
در قالب تیم ملی کسب شد؛

۴ مدال طلا و یک نقره دستاورد رزمی کاران گنبدی در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ

ورزشکاران گنبدی با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در تیم ۱۸ نفره ایران با مقام نائب قهرمانی در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ اوراسیا گرجستان به شهر خود بازگشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه،مربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران گفت:تیم ملی  در این مسابقات توانست به ۶ مدال طلا، ۷ نقره  و در مجموع به نائب قهرمانی تیمی دست پیدا کند.

سید سعید ضیائی با بیان اینکه این مسابقات در استایل k_1 برگزار شد، تصریح کرد: سطح مسابقات مطلوب بود و بچه ها شبانه روزی زحمت کشیدند، البته انتظارها از آنها بیشتر بود که می توان در مجموع از ۱۰۰ نمره به آنها ۶۵ را اطلاق کرد.

مربی این تیم از شرکت ۹ تیم در قالب ۶ کشور خبر داد و افزود: در این مسابقات تیم های گرجستان، ایران و آذربایجان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را بدست آوردند.

IMG_0005

وی با اشاره به استقبال خوب مردم گنبد از این ورزش، عشق و علاقه قهرمانان و ورزشکاران را در این رشته عنصر اصلی موفقیت و ماندگاری آنها دانست و بر ضرورت حمایت بیشتر مسئولین از این رشته قهرمانی گنبد تاکید کرد.

ضیائی در ادامه به دور بعدی مسابقات در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه اشاره کرد و افزود: در دور بعدی که ریاست جمهوری گرجستان در تفلیس است، تعداد قهرمانان ما در دوره بعدی مسابقات دو برابر خواهد شد.

اقای ضیائی، پیروزی از مربی های این تیم و محمدرضا قهرمانی، مجتبی ابراهیمی، مصطفی شهریاری، مرتضی تکه، عارف صریانی

IMG_0007

IMG_0008

IMG_0012IMG_0014 IMG_0020

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.