1395-03-03 19:09
1341
0
32460
ابراهیم جرجانی خبر داد :

گلستان قهرمان مرحله اول مسابقات تنیس ساحلی انتخابی تیم ملی کشور شد

رئیس هیئت تنیس استان گلستان گفت: مسابقات تنیس ساحلی قهرمان کشور مرحله اول انتخابی تیم ملی با رنکینگ کشوری امروز در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد ابراهیم جرجانی رئیس هیئت تنیس استان گلستان با اعلام این خبر گفت : تیم استان گلستان توانست با اقتدار در این دوره از مسابقات تنیس ساحلی که به میزبانی گرگان برگزار شد قهرمان این دوره از مسابقات شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد که در بخش تیمی 8 تیم و در بخش انفرادی نیز 24 نفر در این دوره از مسابقات تنیس ساحلی شرکت کرده اند .

رئیس هیئت تنیس استان گلستان در ادامه افزود : تیم گلستان "ب" با حضور مسعود خمر و مسعود پیروزی مقام اول تیمی را کسب کردند و تیم گلستان "الف" با حضور محسن مزرعه و سید محمد حسینی مقام دوم تیمی را به دست آوردند .

وی تصریح کرد: مقام سوم این مسابقات به صورت مشترک به تیم های گلستان "ج" متشکل از احمد میرزاعلی و علی زینت و تیم مازندران متشکل از فرزاد غلامرضا پور و اسماعیل غلامرضا پور رسید.

جرجانی در ادامه اذعان داشت: در بخش انفرادی مسابقات نیز دو گلستانی به فینال مسابقات رسیدند که مسعود خمر مقام اول مسابقات و مقام دوم نیز به سید محمد حسینی رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.