1402-05-14 10:20
694
0
85956
رئیس هیئت والیبال استان گلستان:

رمز موفقیت والیبال گلستان همدلی است

رئیس هیئت والیبال استان گلستان کسب موفقیت و انتخاب هیئت والیبال گلستان به عنوان هیئت برتر کشور را همدلی بزرگان و پیشکسوتان و روسای هیئت‌های شهرستانی دانست.

عیسی سنگدوینی در گفتگو با گلستان ما گفت: موفقیت تیم ملی والیبال زیر 16 سال در کسب عنوان جهانی که با حضور پنج بازیکن گلستانی رقم خورد را تبریک می‌گویم و حضور این بازیکنان کلیدی در تیم ملی حاصل تلاش در حوزه استعدادیابی هیئت والیبال استان است.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان ادامه داد: براساس ارزیابی عملکرد، هیئت والیبال استان در طی چهار سال متوالی هیئت اول و برتر کشور شده و این موفقیت  براساس ایتم‌های مختلف بدست آمده است، موفقیت هیئت والیبال با حضور استان‌های مثل اورمیه، مازندران، تهران، خراسان رضوی که جمیعت آماری بیشتری دارند بسیار حائز اهمیت و نوید بخش برای والیبال استان است.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان ما نیز به بازی‌های جهانی اعزام شدند و خرسند از آن هستیم که 6 بازیکن از استان گلستان  در تیم حضور دارند و در آینده تلاش ما این است که این بازیکنان به تیم ملی والیبال راه پیدا کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رمز موفقیت هیئت والیبال استان گلستان همدلی بزرگان و پیشکسوتان و روسای هیئت‌های شهرستانی است و مجموعه والیبال استان به این همدلی رسیده که این موفقیت حاصل شود.

سنگدوینی تاکید کرد: حضور دو تیم برتر پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال را شاهد هستیم و تلاش می‌کنیم در حوزه استعدادیابی شرایطی را فراهم کنیم که بازیکنان بهتری را برای والیبال کشور رقم بزنیم.

وی یادآور شد: به دنبال آن هستیم بازیکن جذب کنیم و انتظار داریم مسئولان شهرستانی و استانی از تیم لیگ برتر والیبال که سال گذشته سوم لیگ برتر شده حمایت کنند.

انتهای خبر/4202

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.