1395-03-01 13:27
1119
0
32259
با هدف بررسی معظلات و توسعه ورزش بوکس استان انجام شد:

دومین دیدار رئیس هییت بوکس استان با رییس فدراسیون بوکس

علی بیانی رییس هییت بوکس استان از دومین دیدار با احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی اسلامی ایران و رییس کمیته های تخصصی فدراسیون بوکس دراین فدراسیون خبر داد .

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، علی بیانی باذکراین خبراظهار داشت:با هدف بررسی وضعیت فعلی ورزش بوکس استان و ارزیابی تنگاها و معضلات و همچنین تشریح چشم انداز توسعه ورز ش بوکس در استان گلستان، دیداری با رییس فدراسیون در محل فدراسیون بوکس برگزار شد .

وی افزود:در این دیدار دو ساعته گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در مدت فعالیت تیم جدید هیات بوکس استان ارائه و رییس فدراسیون نیز توصیه ها و رهنمود های لازم را مطرح نمودند.

بگفته بیانی ،رییس فدراسیون بوکس نیز از عملکرد و فعالیت های هییت بوکس استان رضایت داشته و استمرار فعالیت ها و برنامه های در این استان خواستار شدند .

بیانی ادامه داد:طبق مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا استان گلستان بعنوان پایگاه منطقه قهرمانی و تخصصی بوکس شناخته شده و پشتیبانی های اعتباری و تجهییزاتی لازم از این مقوله اجرایی شود .واگذاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان و نوجوانان در تیرماه به استان گلستان ،و موافقت ضمنی رییس فدراسیون با اعزام تیم منتخب بوکس استان به اردو های مشترک درکشورقزاقستان و تهیه و اختصاص تجهییزات سخت افزاری مانند رینگ بوکس ،کیسه بوکس و دستکش جهت استفاده مشتزنان؛از موراد موافقت شده در این دیدار بود ،

همچنین موافقت بااختصا ص مربی خارجی قزاق به استان گلستان جت آموزش مربیان و تامین هزینه ها و اعتبارات مورد نیازآن نیز از جمله دستاورد های دیگر این جلسه بود . بیانی همچنین از دیدار با مسئولین کمیته های داوری و مربیگری فدراسیون خبر داد واذعان داشت:طبق موافقت های صورت گرفته مقرر شد در اجرای مسابقات منطقه ای در استان ،کمیته داوری فدراسیون نسبت به اعزام داوران برجسته کشور به استان اقدام و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی و ارتقائ سطح داوران استان نیز با اجرای دوره های آموزشی تحقق یابد .

به گفته بیانی این دومین دیدار با رییس فدراسیون بوکس درمدت زمان 5 ماهه فعالیت تیم جدید هییت بوکس استان می باشد . استان گلستان 700 مشتزن دارد که زیر نظر 50 مربی در باشگاه های مختلف شهرستان های استان در حال فعالیت هستند .

علی بیانی رییس هییت بوکس استان از دومین دیدار بااحمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و رییس کمیته های تخصصی فدراسیون بوکس دراین فدراسیون خبر داد .

به گزارش آوای ترکمن علی بیانی باذکراین خبراظهار داشت:با هدف بررسی وضعیت فعلی ورزش بوکس استان و ارزیابی تنگاها و معضلات و همچنین تشریح چشم انداز توسعه ورز ش بوکس در استان گلستان، دیداری با رییس فدراسیون در محل فدراسیون بوکس برگزار شد .

وی افزود:در این دیدار دو ساعته گزارشیاز اهم اقدامات صورت گرفته در مدت فعالیتتیم جدید هیات بوکس استان ارائه و رییس فدراسیون نیزتوصیه ها ورهنمود های لازم را مطرحنمودند.

بگفته بیانی ،رییس فدراسیون بوکس نیز از عملکرد و فعالیت های هییت بوکس استان رضایت داشته و استمرارفعالیت هاو برنامه های در این استان خواستار شدند .

بیانی ادامه داد:طبق مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا استان گلستان بعنوان پایگاه منطقه قهرمانی و تخصصی بوکس شناخته شده و پشتیبانی های اعتباری و تجهییزاتی لازم از این مقوله اجرایی شود .واگذاری میزبانیمسابقات قهرمانی کشور در ردهجوانان و نوجوانان در تیرماه به استان گلستان ،و موافقت ضمنیرییس فدراسیون با اعزام تیم منتخب بوکس استان به اردو های مشترک درکشورقزاقستان و تهیه و اختصاصتجهییزات سخت افزاری مانند رینگ بوکس ،کیسه بوکس و دستکش جهت استفاده مشتزنان؛ازمورادموافقت شده در این دیدار بود ،

همچنین موافقت بااختصا ص مربی خارجی قزاق به استان گلستان جت آموزش مربیان و تامین هزینه ها و اعتبارات مورد نیازآن نیز از جمله دستاورد های دیگر این جلسه بود . بیانی همچنین از دیدار با مسئولین کمیته هایداوریو مربیگری فدراسیون خبر داد واذعان داشت:طبق موافقت های صورت گرفته مقرر شد در اجرای مسابقات منطقه ای در استان ،کمیته داوری فدراسیون نسبت به اعزام داوران برجسته کشور به استان اقدام و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی و ارتقائ سطح داوران استان نیز با اجرای دوره های آموزشی تحقق یابد .

به گفته بیانی این دومین دیدار با رییس فدراسیون بوکس درمدت زمان 5 ماهه فعالیت تیم جدید هییت بوکس استان می باشد . استان گلستان 700 مشتزن دارد که زیر نظر 50 مربی در باشگاه های مختلف شهرستان های استان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.