1395-03-01 11:49
1678
0
32326
هفتمین دوره لیگ والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشور؛

تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان گنبد قهرمان کشور شد

تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان شهرستان گنبد و کردکوی در هفتمین دوره رقابت های لیگ والیبال ساحلی جانبازان و معلولان به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان کشور شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، 9 تیم باشگاهی کشور در هفتمین دوره رقابت های لیگ والیبال ساحلی جانبازان و معلولان در بندرترکمن به مصاف هم رفتند.

تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان گنبد به مقام اول و تیم والیبال ساحلی شهرستان کردکوی در این دوره از رقابتها به مقام دوم این دوره از رقابتها دست یافت.

همچنین تیمهای آق قلا و سیستان و بلوچستان به ترتیب به مقام سوم و چهارم دست یافتند.

این دوره از رقابت ها از روز پنجشنبه آغاز و تیم های شرکت کننده به مدت 2 روز برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند.

تیمهایی از قم، خوزستان، بندرانزلی، تهران، سیستان و بلوچستان، آق قلا، گنبد، کردکوی و گرگان در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

IMG_5514

ترکیب تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان شهرستان کردکوی به قرار زیر است:

سید محمود باقری (مربی و رئیس هیئات جانبازان و معلولان کردکوی)، روح اله پاکدل (بازیکن)، رضاعلی مهران (بازیکن)، سیدباقر بنی هاشمی (بازیکن)، سیدهمایون رضی (دبیر هیئات جانبازان و معلولان کردکوی) و سیدحسین حسینی (سرپرست).

شایان ذکر است که هیئات والیبال جانبازان و معلولان شهرستان کردکوی میزبان این دوره از رقابتهاست و به این علت که شهرستان کردکوی دارای زمین والیبال ساحلی نیست در شهرستان بندرترکمن برگزار گردید و برگزاری این دوره از رقابتها به عهده کردکوی است.

IMG_5520

گفتنی است، تیم والیبال ساحلی جانبازان و معلولان شهرستان کردکوی اسفندماه 94 در ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی والیبال ساحلی جانبازان و معلولین کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا این افتخار بزرگ را به جامعه ورزش کردکوی تبریک و تهنیت عرض می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.