1395-02-13 10:57
1367
0
31376
ابراهیم جرجانی خبرداد:

برگزاری مسابقات تنیس 5 گانه در گرگان / امسال پرتردد ترین سال تنیس استان است

رئیس هیات تنیس استان گلستان به برگزاری مسابقات لیگ بانوان در استان اشاره کرد و افزود : این مسابقات در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و می توان گفت امسال سال شلوغی را تنیس استان داریم.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم جرجانی رئیس هیئت تنیس گلستان با اعلام این خبر اظهارکرد: این مسابقات با حضور 22 بازیکن در گرگان آغاز شده و تا چهارشنبه در گرگان ادامه دارد .

وی ادامه داد : این مسابقات که در زمین هاشم اباد برگزار می شود رنکینگ تنیس کشوری را دراد و شرکت کنندگان با امتیاز بالا می توانند به تیم ملی راه یابند.

رئیس هیئت تنیس گلستان با اشاره به اینکه 8 بازیکن از گرگان در این مسابقات حضور دارند ، افزود: مسابقات زیر 18 سال یا مسابقات امیدهای کشور به میزبانی گرگان در تیرماه برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ بانوان در استان اشاره کرد و افزود : این مسابقات در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و می توان گفت امسال سال شلوغی را تنیس استان داریم.

جرجانی در ادامه اذعان داشت : 6 شهر در استان گلستان در رشته تنیس فعال هستند و حدود 1000 بازیکن تنیس در این رشته فعالیت می کنند و از این میزان حدود 600 بازیکن تنیس در گرگان هستند.

وی از شروع مسابقات تنیس ساحلی در خرداد ماه سال جاری خبرداد و گفت: چهار دوره است که این مسابقات در کشور برگزار می شود و امسال سال دومی خواهد بود که استان ما میزبان این مسابقات است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.