1402-11-16 11:16
824
3
88677
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله:

 ۴۴ سال پیشرفت ایران در سایه وحدت و همدلی است

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله با تأکید بر نقش بی‌بدیل وحدت در پیشرفت کشور، گفت: در کنار نقشه راه رهبری برای کشور و وجود نیروهای انقلابی، وحدت نقشی اساسی در پیشرفت‌های کشور داشته است.

گلستان ما- مهدی رفعی نژاد؛ حاج محمدامین آخوند صفری، امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی به تشریح پیشرفت‌های چشمگیر ایران در ۴۴ سال گذشته پرداخت.

وی با اشاره به رتبه برتر ایران در تولید علم و جایگاه پیشرو در رشته‌های علمی مانند نانو، هوافضا، هسته‌ای و سلول‌های بنیادی، اذعان داشت: این دستاوردها نشان‌دهنده عزم و اراده ایران برای فتح قله‌های علمی در جهان است.

آخوند صفری پیشرفت‌های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی و رباتیک را گامی مهم در مسیر توسعه و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: این پیشرفت‌ها ایران را در زمره کشورهای صاحب‌نام در این حوزه‌ها قرار داده است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی با تأکید بر خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی مانند پیوند اعضا، درمان سرطان، چشم و قلب، خاطرنشان کرد: این امر، نجات جان انسان‌ها و ارتقای سطح سلامت جامعه را به ارمغان آورده است.

وی به پیشرفت‌های صنعتی ایران در زمینه‌های مختلفی مانند خودروسازی، فولاد و پتروشیمی اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه، ایران در این حوزه‌ها نیز به خودکفایی رسیده و حرفی برای گفتن در جهان دارد.

آخوند صفری با بیان اینکه تحریم‌ها مانعی در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور نبوده است، اظهار داشت: ایران در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات نیز شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی بوده است.

وی با اذعان به وجود مشکلاتی مانند تورم، بیکاری و فساد در کشور، تصریح کرد: با وجود این مشکلات، جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و ان‌شاءالله در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر این کشور در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

امام‌جمعه شهر فراغی وحدت و همدلی مردم را رمز موفقیت ایران در طول ۴۴ سال گذشته دانست و گفت: مردم ایران با وجود اختلاف‌نظرهای مذهبی، قومی و سیاسی، در مواقعی که نیاز بوده است، همیشه با هم متحد و همدل بوده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در شرایط کنونی، گفت: همه ما باید با هم متحد و همدل باشیم تا بتوانیم از مشکلات و چالش‌های پیشرو عبور کنیم و به پیشرفت‌های بیشتر ایران در عرصه‌های مختلف دست پیدا کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.