1400-11-25 20:42
700
0
78643

چرا سایبری‌های آمریکا در ایران مصونیت دارند؟/ دروغ آزاد است یا هماهنگ هستند؟

یک فایل صوتی، یک خبر یا یک توییت مبتنی بر اطلاعات دروغ یا تحریف شده روی خروجی رسانه های امنیتی مانند رادیو فردا، اینترنشنال، بی بی سی یا صدای آمریکا قرارمی گیرد و نهایتا خبرآنلاین، انتخاب و تا پیش از این خبرگزاری ایسنا به تحریک احساسات عمومی برای امنیتی شدن موضوع می پردازند.

به گزارش گلستان ما؛ یک فایل صوتی، یک خبر یا یک توییت مبتنی بر اطلاعات دروغ یا تحریف شده روی خروجی رسانه های امنیتی مانند رادیو فردا، اینترنشنال، بی بی سی یا صدای آمریکا قرارمی گیرد، اولین توییت بعد از آن را معمولا حسام آشنا منتشر می کند و بعد سایر پیاده نظام های این ماموریت مانند زیباکلام، تاجزاده، عبدی، دهباشی و... به میدان می آیند و نهایتا خبرآنلاین، انتخاب و تا پیش از این خبرگزاری ایسنا به تحریک احساسات عمومی برای امنیتی شدن موضوع می پردازند.

 

مسائل منطقه ای مرتبط با منافع آمریکا از سوریه تا پنجشیر، مسائل مرتبط با حوزه زن و خانواده برای القای دین و نظام دینی به عنوان عامل مشکلات، تخریب نهادهایی مانند سپاه به عنوان مولفه محبوبیت میان مردم ایران و منطقه، طرح ریزی میدانی ایجاد اختلال در زندگی عمومی مردم برای القای ناکارآمدی و بهره برداری از آن در فضای مجازی و... از اصلی ترین خطوط عملیات روانی طراحی شده توسطه این زنجیره داخلی و خارجی است.

 

دروغ اینها از جرایم اخلاقی زوار عراقی در مشهد در آستانه اربعین با هدف ایجاد تنش میان مردم ایران و عراق، خبرسازی درباره اعدام چند قاتل و پروژه اعدام نکنید با کمک سلبریتی ها، پروژه دروغ دختر آبی با موضوع ورود زنان به استادیوم و دروغ های که بعدها توسط خانواده سوژه تکذیب شد، عدم واردات واکسن توسط دولت قبل به بهانه برجام و FATF ، مرگ چند سلبریتی و استارت پروژه واکسن بخرید، کمبود کالاهای اساسی در سالهای گذشته و فضاسازی های پیرامون آن، ماجرای فایل صوتی ظریف و ارسال آن به رسانه سعودی اینترنشنال و اخیرا وارونه نمایی یک فایل صوتی از فرمانده سابق سپاه...

 

سوال اینجاست! چرا حلقه های مکمل زنجیره عملیات روانی علیه امنیت ملی کشور که در خروجی های رسمی خود مطلقا بر مبنای دروغ، تحریف و وارونه نمایی عمل می کنند، آزاد هستند؟ مصونیت اینها از کجاست و با کدام کانون قدرت یا ثروت در داخل هماهنگ هستند که در آپارتمان های لاکچری خود در شمال تهران، کشور را به بازی گرفته اند؟ قرار است اینها آزادانه افکار و اعتماد عمومی را مختل کنند و ظرفیت های مردم پایه نیز به جای ترویج مبانی و فرهنگ ایرانی اسلامی در مسیر پیشرفت، شبانه روز در فضای مجازی و رسانه مشغول پاسخ به دروغ ها و شایعات سایبری های آمریکایی باشند؟

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.