1400-01-30 13:16
2366
1
74227
قانون نابرابر؛

پلمپ های صوری فرماندار گرگان در مقابل دوربین ها/ رستوران"آقازاده" گرگانی تعطیل شدنی نیست!

قصه پلمپ این مجموعه سر دراز دارد و مشخص نیست چطور این مجموعه درحال فعالیت است که در برخی از اپلیکیشن های سفارش غذا در حال سفارش گیری است.

به گزارش گلستان ما، فعالیت غیرمجاز اصناف و عدم نظارت کافی یکی از دغدغه های مردم است که هر گاه در خیابان های گرگان قدم بر می دارند از آن سخن به میان می آورند.

محدودیت های کرونایی با هدف کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا از اول هفته گذشته وضع شد که باعث شد بسیاری از مشاغل تعطیل شوند و رستوران ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند.

در این بین بودند بازاریانی که قانون را سرلوحه کار خود قرار دادند و برخی نیز به دنبال سو استفاده و عدم رعایت قانون بودند.

یکی از رستوران های لاکچری که تحت مدیریت خ آقازاده گرگانی است جزء رستوران هایی بوده که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ظهرهای ماه مبارک رمضان تبلیغ و تشویق به حضور در رستوران می کرده است.

با وجود فعالیت های چند روزه این رستوران در فضای مجازی و حضور مردم در این رستوران این موضوع از چشم بازرسان بهداشت و گروه های مشترک بازرسی دور مانده بود که با رصد و پیگیری های خبرنگاران این موضوع به گوش بازرسان رسید و پس از حضور فرماندار این مکان در حضور افراد دیگر پلمپ شد.

این پلمپ کافی نبود و این آقازاده در اقدامی که قصد داشت قدرت خود را به رخ همگان برساند بی اعتنا به مسئله در کمتر از 24 ساعت بازهم اقدام به شروع فعالیت کرد که این بار هم با تشویق به حضور مردم در این رستوران لاکچری همراه بود.

 انگار پلمپ اولیه برای آقازاده یکی از مدیران استانی کافی نبود و با پیگیری خبرنگاران و با اعلام مسوول شبکه بهداشت شهرستان گرگان این بار با حضور بازرسان بهداشت حتی شیرهای گاز این مجموعه پذیرایی نیز پلمپ شد.

اما قصه پلمپ این مجموعه سر دراز دارد و مشخص نیست چطور این مجموعه درحال فعالیت است که در برخی از اپلیکیشن های سفارش غذا در حال سفارش گیری است.

نکته جالب دیگر ماجرا تشکر ویژه صفحه مجازی این رستوران از فرماندار گرگان برای پیگیری مجدانه مشکلات این رستوران است که مشخص نیست چه کسی برای پلمپ شدن مجموعه تحت مدیریتش از فردی که آن را پلمپ کرده تشکر می کند!

گفتنی است طبق مصوبه ستاد کرونا هر واحد صنفی که محدودیت های کرونایی را رعایت نکند باید تا 15 روز پلمپ باشد اما این رستوران لاکچری 15 ساعت هم تاکنون پلمپ نبوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.