1402-12-04 11:58
406
0
88893
داوطلب مجلس شورای اسلامی در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب»؛

پتروشیمی استخوان در گلویی که پس از ۱۹ سال درمان شد

داوطلب مجلس شورای اسلامی گفت: گره‌های حقوقی پتروشیمی که مثل استخوان در گلویی بود و بیش از ۹۰ هزار سهام‌دار سرگردان بودند و پس از ۱۹ سال این گره گشوده شد.

به گزارش «گلستان ما»، غلامرضا منتظری در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: با حضور حداکثری مردم امیدواریم شاهد یک مجلس قوی و مقتدر باشیم، اگر دوست دارید مجلس آینده، کارآمد، مقتدر و اثربخش باشد باید بدانیم مجلس آینده را شما مردم رقم می‌زنید و امیدوارم با به‌گزینی شاهد چنین اتفاقی باشیم.

داوطلب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تاریخ مجلس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین‌بار بود که توسط مقام معظم رهبری از مجلسی به‌عنوان مجلس انقلابی یاد شد و این نشان‌دهنده این است که مقام معظم رهبری از معدل این مجلس رضایت دارند.

منتظری ابراز داشت: در این مجلس در استان گلستان چند اقدام مهم برداشته شده است، منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون یکی از این دستاوردها بود و این منطقه با رویکرد تولید محور است و می‌تواند به توسعه گلستان کمک کند.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون سیما اقتصادی گلستان را متحول خواهد کرد، افزود: گره‌های حقوقی پتروشیمی که مثل استخوان در گلویی بود و بیش از ۹۰ هزار سهام‌دار سرگردان بودند و پس از ۱۹ سال این گره گشوده شد.

داوطلب مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدامات خوبی برای حل بحران آب در گلستان در نظر گرفته شده و ساخت سد و شیرین‌سازی آب دریا از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

منتظری ابراز داشت: گرگان تنها مرکز استان کشور است که از ذخیره آب آشامیدنی سد بی‌بهره مانده و اعتبار اولیه لحاظ شد و از سال ۱۴۰۳ ساخت سد در این شهرستان آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.