1402-12-20 13:35
262
0
89116
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان:

هوشیاری مردم توطئه تحریم انتخابات را نقش‌برآب کرد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان گفت: تلاش دشمنان خارجی و برخی عوامل وابسته داخلی برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس اسلامی ازطریق تحریم انتخابات با هوشیاری مردم بابصیرت ایران اسلامی نقش‌برآب شد.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام سید علی طاهری ظهر امروز در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته ضروری است فعالیت‌های شورای ائتلاف استمرار یابد و تعامل، همراهی و همکاری منتخبین راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی و مطالبه‌گری از آنان در دستور کار باشد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گلستان ادامه داد: تلاش برای توسعه تشکیلات و تکمیل اعضای کانون‌های قشری و تخصصی شورای ائتلاف، آسیب‌شناسی از انتخابات از نکاتی است که باید به آن اهتمام شود.

 طاهری بیان کرد: تلاش دشمنان خارجی و برخی عوامل وابسته داخلی برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس اسلامی ازطریق تحریم انتخابات با هوشیاری مردم بابصیرت ایران اسلامی نقش‌برآب شد و گلستانی‌ها نیز در ۱۱ اسفند پای‌کار انتخابات بودند و حماس ساز شدند.

 همچنین در این جلسه فعالیت شورا انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سطح استان و حوزه‌های انتخابیه مورد رسیدگی قرار گرفت و دبیر اجرایی شورا گزارشی از این فعالیت‌ها را تشریح کرد.

گفتنی است با وجود تبلیغ تحریم انتخابات از سوی دشمنان و عدم حضور بخشی از فعالین سیاسی داخلی و تنگناهای معیشتی مردم و بداخلاقی‌ها و رفتارهای غیرحرفه‌ای برخی احزاب و با فعالیت و حضور رقابت وفاداران نظام اسلامی، مشارکت بالای ۵۴ درصدی مردم دراستان محقق شد.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.