1403-01-12 10:06
191
0
89357
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم در ۱۲ فروردین پرونده ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را بستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم با آرای خود در ۱۲ فروردین سال ۵۸ پرونده دو هزار و ۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را بستند.

حجت‌الاسلام محمدزمان‌قربانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: درست است که در بهمن سال ۵۷ با انقلاب مردم نظام شناهنشاهی منقرض شد اما با ابتکار زیبای امام خمینی (ره) تصمیم گرفته شد که مردم در سرنوشت و آینده خود دخیل باشند و تصمیم بگیرند و لذا با برگزاری انتخابات در ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم پای صندوق رای آمدند و ۹۸.۲ درصد مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در ایران ما برای نخستین بار بود که چنین مسئله را شاهد بودیم که مردم می‌توانستند ساختار سیاسی خود را انتخاب کنند و با این اتفاق بعد از دو هزار و ۵۰۰ سال نظام شاهنشاهی نظام جمهوری اسلامی در کشور براساس آرای مردم مستقر شد.

قربانی بیان کزد: نظام جمهوری اسلامی سرمنشا بسیاری از اتفاقات در سطح بین‌الملل بود، در بیرون از مرزهای کشور شاهد زنده شدن هویت اسلامی مسلمانان جهان بودیم.

وی افزود: بیداری‌های اسلامی و عربی و اتفاقات در کشور نجیریه و شیخ زکزاکی و قیام در کشورهای مختلف از قاره آفریقا تا آمریکای لاتین که مردم با تاسی از انقلاب ایران دست استکبار جهانی را قطع کردند برگرفته از حرکت مردم ایران بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: قطع منافع استکبار جهانی در بسیاری از کشورهای دنیا از اثرات و شعاع نور جمهوری اسلامی ایران در جهان و کشورهای منطقه است.

قربانی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمن است و یقینا آنها تلاش می‌کند با براندازی جمهوری اسلامی را ساقط کنند که این خیال را به گور خواهند برد همانطور که عده‌ای این خیال را به گور بردند.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند که اگر نتوانست براندازی انجام دهند صورت انقلاب را حفظ کند ولی سیرت آن را تغییر داد و مردم از گقتمان و اهداف خود از انقلاب اسلامی دست بکشند و لذا مردم همانطور که در حفظ و تثبیت جمهوری اسلامی نقش داشتند با در میدان بودن مردم در صحنه‌های مختلف به حفظ انقلاب اسلامی می‌توانند کمک کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.