1402-12-04 13:27
399
0
88895
معاون خانه احزاب استان گلستان:

مردم برای گرفتن حق خود در انتخابات شرکت می‌کنند

معاون خانه احزاب استان گلستان گفت:ملت ایران بخصوص استان گلستانی‌ها نه برای ادای تکلیف، نه از روی انجام وظیفه، بلکه برای گرفتن حق خود پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا به این واسطه در تصمیماتی که توسط مجلسی‌ها برای آنها گرفته می‌شود دخیل و سهیم باشند.

محمدمهدی اروسجی با حضور در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: ملت ایران بخصوص استان گلستانی‌ها نه برای ادای تکلیف، نه از روی انجام وظیفه، بلکه برای گرفتن حق خود پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا به این واسطه در تصمیماتی که توسط مجلسی‌ها برای آنها گرفته می‌شود دخیل و سهیم باشند.

 اورسجی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات به ما اجازه دخالت و ایجاد تغییرات را می‌دهد و مردم استان گلستان نیز با حضور در انتخابات می‌توانند عامل این تغییرات باشند.

 وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است؛ گفت: ما با حضور خود در انتخابات و انتخاب افراد شایسته به مجلس هویت و شخصیت می‌دهیم.

 معاون خانه احزاب استان گلستان به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پرداخت و گفت: حضور در این انتخابات در مقابل نه به انتخابات است و نه به انتخابات یعنی بی‌حرمتی به ملت و اینکه ما در سرنوشت، تغییرات و تصمیمات کشوری هیچ نقشی نداشته باشیم.
گفتنی است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود و استان گلستان دو عضو خبرگان رهبری و ۷ نماینده در حوزه انتخابیه غرب گلستان، گرگان و آق‌قلا، علی‌آبادکتول، حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان، حوزه انتخابیه گنبدکاووس و حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه به مجلس خواهد فرستاد.


در همین راستا و در جهت تشویق مردم برای حضور در انتخابات و همچنین آگاهی آنها نسبت به حقوق و تکالیف آنها در قبال انتخابات سرنوشت‌ساز، ویژه‌برنامه صبح انتخاب با گفتگو با کارشناسان به مردم در این راستا کمک خواهد کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.