1403-01-16 13:54
53
0
89425
امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تاکید کرد:

لزوم همبستگی مسلمانان در قبال رژیم صهیونیستی

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله با اشاره به اینکه مسلمانان در جهان تنها هستند و با تکیه برهم می‌توانند در برابر ظلم و ستم مقاومت کنند؛ گفت: روز قدس فرصتی است که مردم جهان بتوانند صدای حمایت خود را به مردم فلسطین و حقوق آنان برسانند و نفرت خود از رژیم صهیونیستی و اقدامات ضدبشری آنان اعلام کنند.

الحاج محمدامین آخوندصفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، گفت: موضوع فلسطین، یک موضوع بسیار مهم است و روز قدس یک رویداد بین‌المللی است که هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود

 وی اظهار کرد: روز قدس به تأکید بر حمایت از مردم فلسطین و تحقق حقوق آنان اختصاص دارد. حضور مردم در این رویداد، نشان از همبستگی جهانی با مردم فلسطین دارد و نشانه‌ای از اعتراض عمومی به سیاست‌های ظالمانه و تضییع حقوق بشر در این منطقه است.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله با بیان اهمیت و لزوم حمایت از مردم فلسطین در این ایام که در بدترین شرایط هستند؛ تأکید کرد: قدس به‌عنوان پایتخت فلسطین و محور اصلی تضادها و نزاعات منطقه‌ای، جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. روز قدس به‌عنوان روزی که برای نشان‌دادن حمایت جهانی از مردم فلسطین و مخصوصاً نقض حقوق آنان برگزار می‌شود، بسیار اهمیت دارد.

 آخوندصفری با اشاره به اینکه مسلمانان در جهان تنها هستند و با تکیه برهم می‌توانند در برابر ظلم و ستم مقاومت کنند؛ گفت: روز قدس فرصتی است که مردم جهان بتوانند صدای حمایت خود را به مردم فلسطین و حقوق آنان برسانند و نفرت خود از رژیم صهیونیستی و اقدامات ضدبشری آنان اعلام کنند.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله ادامه داد: حضور مردم در روز قدس، بیانگر وحدت جهانی در مبارزه با سرکوب و ظلم است و این مهم نشان می‌دهد که مسئله فلسطین و حقوق آنان تنها مسئله ملی نیست؛ بلکه مسئله‌ای بین‌المللی است که تمامی مردم جهان را به واکنش و اعتراض ملحق می‌کند و حضور گسترده مردم در این روز، انرژی و انگیزه بیشتری به مبارزات صلح‌آمیز و حمایت از مردم فلسطین می‌بخشد و سیاستمداران را به اتخاذ تصمیمات مؤثرتر و متعهدتر به رسیدن به صلح و عدالت در منطقه ترغیب می‌کند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.