1403-01-30 19:10
299
0
89641
یادداشت؛

عزم راسخ مسئولان گلستان در مبارزه با فساد

داود خاندوزی، فعال رسانه‌ای گلستان در یادداشتی نوشت: متهم کردن مسئولان دولت سیزدهم زمانی که در نقطه پرگار مبارزه با فساد قرار دارند بی‌انصافی است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» _ داود خاندوزی؛ «روابط ناسالم در دولت قابل پذيرش نيست.» اين عبارت آیت‌الله رئیسی به استان گلستان ماندگار شد و نشان می‌دهد دولت سیزدهم در حوزه فساد با کسی تعارف ندارد.

 دولت سیزدهم در مبارزه با فساد نشان داده که عزم راسخی دارد و لذا برای مبارزه با فساد تلاش شبانه‌روزی انجام شده و این را باید بدانیم که مبارزه با قاچاق و رانت البته بی‌هزینه نیست و باعث آن می‌شود که کارگزاران صدیق دولت گاهی نیز مورد هجمه و یا انتقاد قرار بگیرند.

نکته حائز اهمیت این است که باید در این مسیر مراقب بود که از اخبار و حرف‌های غیرمستند که باعث ناامیدی مردم می‌شود و تهمت به مسئولان که می‌خواهند کمر فساد را بشکنند خودداری کرد.

بارها بیان شده که دولت سیزدهم در برخورد با فساد خط قرمز ندارد و برای اینکه بتوانیم کمر فساد آن اژدهای هفت سر را بشکند مستلزم هماهنگی بیشتر سه قوا است موضوعی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن در استان گلستان هم تاکید کردند.

قطعا دولتی که شعار ایران قوی را سرلوحه اهداف و برنامه های خود قرار داده نمی‌تواند با فساد میانه خوبی داشته باشد و رشد و توسعه اقتصادی یکی از موضوعاتی است که میزان موفقیت دولتمردان را در مبارزه با حوزه فساد و رانت نشان می‌دهد.

معرفی گلوگاه‌های فساد با سوت‌زنی مردم یکی از ابتکاراتی بود که در استان گلستان با تلاش بازرسی استانداری شکل گرفته به طوری که در سال گذشته مدیران ارشد و کارمندان میانی زیادی در سطح استان تحت تعقیب تخلفات اداری قرار گرفت است که قطعا مسیر حرکتی مبارزه با فساد از سوی مسئولان ارشد استان طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی شده است.

از سویی دیگر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان تاکید کرده مردم با تلفن ۰۹۱۱۹۸۰۰۲۰۹ فساد را افشاگری کنند برخورد با مفاسد در حوزه‌های اقتصادی باعث امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود و این مسئله مزید برعلت بوده که امروز گلستان در این حوزه ۲۶ رتبه رشد کند و به جایگاه دوم در کشور برسد.

این اقدامات و عملکرد مثبت مسئولان باعث شد که جمعی از اقوام نیز از مدیرکل دادگستری استان گلستان به این منظور قدردانی کنند و لذا متهم کردن مسئولان زمانی که در نقطه پرگار مبارزه با فساد قرار دارند بی‌انصافی است و باید مراقب بود که قلم‌ها و حرف‌ها باعث نشود که مفاسد نقطه امنی در برابر مسئولان بدست بیاورند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.