1403-01-16 11:29
47
0
89420
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

فلسطینی‌ها با موشک فرهنگ مقاومت در برابر جنایات صهیونیست‌ها ایستادند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: فلسطینی‌ها با موشک فرهنگ مقاومت برگرفته از دفاع مقدس توانستند در برابر رژیم جنایت‌کار صهیونیست ایستادگی کنند.

سیدعلی مهاجر گفت: روز قدس یکی از ابتکارات هوشمندانه امام (ره) بود  این حمایت نشان داد مردم مظلوم پا برهنه که با فرهنگ دینی و گفتمان انقلابی می‌توانند در برابر رژیم سفاک صهیونیستی ایستادگی کنند.

معاون سیاسی استاندار گلستان ادامه داد: فلسطینی‌ها با موشک فرهنگ مقاومت برگرفته از دفاع مقدس توانستند در برابر رژیم جنایت‌کار صهیونیست ایستادگی کنند و روز جمعه جضور گسترده ما در راهپیمایی روز قدس حمایتی از مردم این مظلوم است.

مهاجر بیان کرد: مردم ایران با حضور گسترده خود جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد، گستاخی‌های رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که آنها در روزهای گذشته به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کردند.

وی افزود: این روزها جوامع بین المللی اقدامات وقیحانه رژیم صهیونیستی را شاهد است و نباید در برابر این جنایات مجامع بین المللی سکوت کند.

معاون سیاسی استاندار گلستان ابراز داشت: قطعا جمهوری اسلامی ایران از رژیم جنایت‌کار صهیونیست به واسطه اقدام خبیثانه روزهای گذشته انتقام سختی خواهد گرفت و این اقدام آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

مهاجر یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است و همه ما در این روز حضور پیدا خواهیم کرد و امیدواریم روزی برسد که بتوانیم آزادانه در قدس شریف نماز بگذاریم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.