1402-12-04 12:52
421
0
88894
کارشناس سیاسی:

سرنوشت کشور برای مردم مهم است

کارشناس سیاسی گفت: مردم در گرما و سرما و در بدترین شرایط اقتصادی در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند چرا که سرنوشت این کشور و خاک برایشان اهمیت دارد و کسی نباید آن را برای خود مصادره کند.

جعفر خاندوزی با حضور در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: مردم در گرما و سرما و در بدترین شرایط اقتصادی در مراسم ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند چرا که سرنوشت این کشور و این خاک را مال خود می‌دانند و هیچ‌کسی نباید این شرایط را برای خود مصادره به مطلوب کند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: اگر بخواهیم مصداقی برای مردم‌سالاری در نظر بگیریم رقابت بین اقوام مختلف در استان گلستان را می‌توانیم مثال بزنیم.

خاندوزی ابراز داشت: ما فضائل اخلاقی، سیاسی و اقتصادی و غیره در گلستان نهفته است و می‌توانیم در حوزه سیاسی به درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد، گلستان جزو استان‌های پیشرو در حوزه کشاورزی است؛ ولی به دلیل مختلف از جمله روزمرگی مدیران و نمایندگان نتوانسته از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جزو استان‌های توسعه‌یافته قرار بگیریم باید همه مسئولان ارشد و تأثیرگذاران ارشد استان دست‌به‌دست هم بدهند، مدیران استان باید از مجمع نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند، این در شأن نماینده مجلس نیست که به فکر آسفالت جاده باشیم.

کارشناس سیاسی افزود: اگر نمایندگان ما درک درستی از شرایط استان و ایجاد زیرساخت‌های کلان باشد در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی می‌توانیم در مسیر بلوغ توسعه پیش برویم.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.