1403-01-16 11:57
60
0
89421
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

روز قدس سراشیبی سقوط برای رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باعث می‌شود این رژیم جنایتکار در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: روز جهانی قدس هدیه‌ امام (ره) به مستضعفان جهان است، قلمرو نگاه همه جهانیان را امام (ره) به آزادی قدس معطوف کردند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آزادی قدس به مفهوم آن است که رژیم جنایتکار صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و این راهبرد امام (ره) است.

منتظری بیان کرد: امسال روز قدس شرایط متفاوتی را دارد چرا که جوامع جهانی آمادگی بیشتری برای این روز نسبت به گذشته دارد، پیش از این جوامع جهانی به دلیل سانسور خبری تصویر روشنی از جنایات رژیم صهیونیست در دسترس نداشتند.

وی افزود: در این دوره با وجود همه جنایات‌ها و پیشگیری‌ها جوامع جهانی تصویر روشنی از این جنایات دارند، امیدواریم در روز قدس حضور پرشور مردم و نمایشی از خشم باشکوه و مقدس مردم مسلمان و آزادی‌خواهان در مقیاس جهانی باشیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف در پرتوی یک اراده همگانی فراهم می‌شود و تردیدی نیست که قدس امسال زمینه سقوط رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته فراهم می‌سازد.

منتظری یادآور شد: اینکه رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زند و سرداران سپاه ما را ترور می‌کند نشانه از استیصال و دست پاچگی است و امیدواریم همه مردم عزیز به ویژه جمهوری اسلامی ایران که ام‌القرای منطقه است حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشد.

وی افزود: این حضور حماسی هم باعث می‌شود که انسجام بیشتری را در بین ملت‌های مسلمان جهان شاهد باشیم و هم آنکه باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه باشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.