1403-01-27 11:32
140
0
89577
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

دوران مظلوم‌کشی پایان یافته است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اقدام تنبهی سپاه بر علیه رژیم جعلی را دفاع مشروع و حق مسلم ایران دانست و گفت: دلاورمردان سپاه نشان دادند دوران مظلوم‌کشی به پایان رسیده‌ است.

رمضانعلی سنگدوینی در صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حمله اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران کشورمان حکم حمله به خاک کشور ما را داشت و ما باید در اولین فرصت پاسخ این اقدام هتاکانه را می‌دادیم که به لطف الهی این امر مهم توسط دلاورمردان سپاه کشور اتفاق افتاد.

وی با تشکر از مردم ولایتمدار گرگان که در همان ساعات اولیه نیمه‌شب به خیابان آمده و حمایت خود را از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران اعلام کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از این در سخنرانی‌های خود به آمریکا و اسرائیل هشدار داده بود که اگر دست از پا خطا کنید تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم‌ کرد و ما شاهد وعده صادق بودیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ  تنبیهی سپاه غیور ایران به رژیم جعلی موجی از شادی را در کشور ما و در جای‌جای دنیا به همراه داشت که نشان از مشروعیت این اقدام و انزجار جامعه جهانی از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل دارد.

سنگدوینی با بیان اینکه نیروهای سپاه بسیج و مردم غیور ایران در طول ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بارها و بارها امتحان خود را پس داده‌اند، گفت: دلاورمردان سپاه و جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابله با ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده و اجازه تعرض به خاک کشورمان را نداده‌اند و بعد از این نیز هرگز اجازه نمی‌دهند هیچ کشوری نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشد.

وی با تأکید اینکه بار دیگر رژیم جعلی دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی باز هم با او مقابله کرده و جواب سخت‌تری به آن‌ها خواهد داد، گفت: ایران اسلامی امروز هم به لحاظ سخت‌افزاری و هم به لحاظ نرم‌افزاری یک ابرقدرت در منطقه است و به آمریکا و اسرائیل نشان داد دیگر نمی‌توانند به راحتی به خاک دیگر کشورها تعرض کرده و مظلوم کشی کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.