1401-10-09 10:18
491
0
82764
در ۲۷ نقطه گلستان انجام شد؛

خروش بابصیرت مردم گلستان در تولد ۱۳ سالگی ۹ دی/ تبلور میثاق امت با ولایت در پایتخت اقوام

همزمان با سراسر کشور خروش بابصیرت مردم گلستان در تولد ۱۳ سالگی حماسه یوم‌الله ۹ دی تبلور «میثاق امت با ولایت» در پایتخت اقوام را به رخ کشید.

به گزارش گلستان ما، ۲۷ نقطه استان گلستان در یوم‌الله ۹ دی «میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن» را با لحظه‌شناسی و حضور بابصیرت خود به نمایش گذاشته است این خروش مثال زدنی در تجمع مردم گرگان که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه در مصلی وحدت اعلام شده بود را می‌توان به وضوح دید، مردمی که دقایقی قبل از آغاز رسمی مراسم به مصلی وحدت گرگان آمدند.

قرائت قرآن، سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، قرائت دسته جمعی دعای فرج، اجرای سرودهای آئینی، ارایه دکلمه ای با عنوان نامه‌ای به پدر شهیدم از جلوه‌های جذاب این برنامه بصیرتی در گرگان بود، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حرف مشترک مردم در استکبارستیزی و دشمن‌شناسی است.

تقارن ۹ دی امسال با سومین سالگرد شهادت قهرمان جبهه مقاومت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است محبوبیت سرداری که روز به روز در دلهای مردم بیشتر و بیشتر می‌شود و سند این دلدادگی در بالا بردن عکسهای حاج قاسم در دستان مردم تجمع‌کننده حماسه ۹ دی کاملا مشهود است.

۹ دی هویت ماندگار مردم بصیر و آگاهی است که موقع شناسی و دشمن‌شناسی آنها همه محاسبات و نقشه‌های پیچیده دشمن را درهم ریخته است این حماسه در حقیقت جلوه‌ای از کارآمدی نظام توحیدی در عبور از فرازونشیب‌های متعدد است که ثابت کرد اگر جبهه باطل در برابر جبهه حق؛ صف آرایی کند این حق است که پیروز میدان و سربلند آزمون‌های سخت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.