1403-01-28 12:12
245
0
89601
یادداشت؛

خاصیت موشک‌های ایرانی

کارشناس رسانه نوشت: موشک‌هایی که به صهیونیست‌ها زدیم خواص دارویی زیادی داشت یکی از آن خواص این بود که بند مرده ۵۱ منشور سازمان ملل را که در قبال اماکن دیپلماتیک بود اجرایی و زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، احمد ملاشاهی در یادداشتی با عنوان «خاصیت موشک‌های ایرانی» نوشت: موشک‌هایی که به صهیونیست‌ها زدیم خواص دارویی زیادی داشت یکی از آن خواص این بود که بند مرده ۵۱ منشور سازمان ملل را که در قبال اماکن دیپلماتیک بود اجرایی و زنده کرد.

از این پس سازمان ملل می‌تواند برای آموزش مصونیت اماکن دیپلماتیک یک نسخه از فیلم عملیات وعده صادق را برای قلدران عالم نمایش بدهد در ضمن این موشک‌ها می‌تواند پروتکل‌های دیگر سازمان ملل را هم زنده کند از حقوق بشر گرفته تا دفاع از کودکان.

از نتایج دیگر این ماجرا این بود که موشک‌های روی آسمان مسجد الاقصی زیباترین و پرجاذبه‌ترین نمای سینمایی را خلق کرد کل هنرمندان هالیوود جمع می‌شدند عاجز بودند در خلق چنین جلوه ویژه‌ای، این نما نه فقط درتاریخ جنگ در تاریخ سینمای حقیقت هم ماندگار خواهد شد.

اندر خواص دیگر این موشک‌ها اینکه مسلمان‌ها و بخصوص اعراب متوجه شدند حکومت اسلامی داشتن یعنی چه؟ فهمیدند اسلام ناب یعنی چه؟ شعار دین از سیاست جدا نیست یعنی چه؟ مگر می‌شود فقط محکوم زبانی عقیدتی کرد ولی اقدامی نکرد؟  

این موشک‌ها به فتنه و دعوای عرب و عجم پایان داد طوری که حالا جهان اسلام می‌نازد به موشک‌های ایرانی همه مسلمان‌ها متوجه شدند معنای ولی امر مسلمین را و اینکه در این زمانه مصداقش چیست و کیست از این پس کشورهای اسلامی از حاکمانشان جرات و شجاعت رهبری ایران را مطالبه می‌کنند نه رقص شمشیر را، شمشیر به کمر ببندی ولی در عمل گاو شیرده دشمن قرآن باشی چه فایده‌ای دارد.

خاصیت دیگر موشک‌ها این بود که دوباره ثابت کرد بی‌شرف کیست نشان داد منافقین از کفار هم بدترند بی‌شرف‌تر از کسی که دشمن را علیه کشورش تحریک و تشویق به جمله می‌کند کیست چقدر باید هزینه فرهنگی و تبلیعاتی می‌کردیم تا بگوییم منافقین بخاطر همراهی با صدام چه خیانتی کردند حالا این موشک‌ها معیار باشرف و بی‌شرف بودن را به نسل جوان منتقل کرد.

وحدت و انسجام ایرانی‌ها در حمایت از این پاسخ موشکی بزرگترین دستاورد ممکن بود چیزی که نقش زیادی دارد در بازدارندگی اسرائیل در انجام غلط جدید دارد ازاین‌رو رویکرد خبری منافقین و رسانه‌های دشمن ایجاد اختلاف در این انتقام است تا اربابان خود را مجاب کنند به ایران حمله کنند برای گرفتن این فرصت از دشمن دهان رسانه دشمن را با گوش نکردن ببندیدم و با بازگو نکردن و فورواردنکردن قفل بزنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.