1403-01-16 11:33
46
0
89419
عالم اهل سنت استان گلستان:

 حضور پرشور مردم در روز قدس باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می‌شود

عالم اهل سنت استان گلستان گفت: حضور پرشور مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس، باعث می‌شود که ملت مظلوم فلسطین و غزه دلگرم بر حمایت ملت‌های مسلمان عالم باشند.

حاج آخوند داود بلکفه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، اظهار کرد: همان‌طور که همه مستحضر هستید که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را حضرت امام (ره) این روز را به‌عنوان روز قدس و حمایت از ملت مظلوم و فلسطین اعلام کرده بودند.

 وی افزود: همچنین در همین راستا، مقام معظم رهبری هم تأکید مؤکد دارند که مخصوصاً در این ماه رمضان و در روز قدس حضور پرشکوه در راهپیمایی‌های روز قدس داشته باشیم؛ چرا که ملت مظلوم فلسطین و غزه مظلوم‌ترین مردمان عالم هستند.

 عالم اهل‌سنت استان گلستان تأکید کرد: دولت غاصب صهیونیست و جنایت‌کار اسرائیل جنایت‌کارترین کشور نامشروع دنیا هست و لذا می‌طلبد که ما مسلمانان دست به دست هم بدهیم و متحداً و منسجماً در این روز حضور داشته باشیم.

 وی تأکید کرد: حضور پرشور مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس، باعث می‌شود که ملت مظلوم فلسطین و غزه دلگرم بر حمایت ملت‌های مسلمان عالم باشند.

این عالم اهل سنت استان گلستان تأکید کرد: یکی دیگر از جنبه‌های این حضور، این است که دشمنان می‌دانند که مسلمانان متحد و منسجم هستند و خط قرمز مسلمانان عالم فلسطین و غزه است.

 وی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند متعال بر ملت مظلوم فلسطین لطف بفرماید و از زیر بار ظلم و جور و ستم اسرائیل غاصب هرچه زودتر رهایی پیدا کنند.

 گفتنی است که روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه‌کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. 

همچنین باید یادآور شویم که در راستای حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، مردم شیعه و سنی استان گلستان همه ساله با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، بخشی از حمایت خود از این مردم را به نمایش می‌گذارند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.